Als het panoramadak er uiteindelijk echt niet komt, wat ik zelf verwacht, wil ik uiteraard wel weer iets leuks en origineel op m'n dak hebben. Aangezien het nog een redelijke tijd duurt voor het wagentje er is ben ik alvast aan het nadenken over een eventueel dakdesign voor m'n Lightning Blue Cooper S.
Uiteraard zijn ideeen en suggesties welkom! Wie weet kan ik er iets leuks tussenuit halen!
Dus kom maar op met alle ideeen!!
Dak-design voor m'n Lightning Blue MINI Cooper S
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oei, dat is wel een heel gaaf idee Arjan!Arjan schreef:Wat is de vertaling voor het woord: Lightning?![]()
Heb ik zo voldoende gezegd?en dan in de kleur Lightning Blue
![]()

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@Arjan:
Ja, maar dan rijd er al een rond met die strepen. Vind je bliksem-idee erg gaaf, moet het alleen wel mooi lukken!
Verder nog ideeen??
Eeeeeeeeh (even een smoesje verzinnen), neeeeh, straks denken ze nog dat het mijn moeder haar auto is.....Hans schreef:Een foto van je moeder op het dak! Dat is pas echt cool..

@Arjan:
Ja, maar dan rijd er al een rond met die strepen. Vind je bliksem-idee erg gaaf, moet het alleen wel mooi lukken!
Verder nog ideeen??

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat zou kunnen, maar is denk ik moeilijk te realiseren en of het mooi is....
We hebben nog tot minstens Januari om erover te denken. Bovendien zijn alle ideeen welkom!

We hebben nog tot minstens Januari om erover te denken. Bovendien zijn alle ideeen welkom!

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een S in de vorm van een bliksemschicht? Lijkt me inderdaad moeilijk realiseerbaar, maar een blauwe S met gele rand als bliksem 
Of gewoon één van de (Nederlandse) leeuwen pakken zoals ik al eens in een poll over mijn dak heb gemaakt
(waar deze toen is uitgekomen)

Of gewoon één van de (Nederlandse) leeuwen pakken zoals ik al eens in een poll over mijn dak heb gemaakt
(waar deze toen is uitgekomen)

Onze sponsors