Hoi Allemaal,
Onder mijn r56 s zitten nu de r95 works velgen 18 inc inc 4x bijna nieuwe run flat p zero bande in de maat 205 breed
nu wil ik graag andere velgen en wel de volgende:
de gp velgen 18 inc
of de r113 velgen 18 inc.
opzich makkelijk te vinden maar alle banden maten zijn 215 breed.
kan ik de banden wel overzetten of kan ik beter mijn punt gave r95 inc de banden verkopen en voor een nieuwe set gaan.
ik hoor het graag
mvg
eric
Banden behouden nieuwe velgen vraag
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
215 is een meer gangbare "standaart" maat...
205 kan prima, maar zal iets meer getrokken zijn. Geeft verder niet zo veel, is meer persoonlijke smaakt
205 kan prima, maar zal iets meer getrokken zijn. Geeft verder niet zo veel, is meer persoonlijke smaakt

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Banden kun je gewoon over laten zetten, maar doe dat wel bij een bedrijf die ervaring en apparatuur heeft voor runflat
Bij setjes die op MP nieuw aangeboden worden met 215 brede banden heb ik altijd meteen het idee van dat zijn replica velgen op de één of andere manier... Ligt aan mij hoor, want dat hoeft natuurlijk niet per sé zo te zijn.
205 is de standaard maat voor de MINI Peet.......Op een 7J brede velg is dat helemaal niet getrokkenGreyCooperS schreef:215 is een meer gangbare "standaart" maat...

Bij setjes die op MP nieuw aangeboden worden met 215 brede banden heb ik altijd meteen het idee van dat zijn replica velgen op de één of andere manier... Ligt aan mij hoor, want dat hoeft natuurlijk niet per sé zo te zijn.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
205/45/18 is vrijwel altijd runflat.
215/35/18 is vaak non runflat (= goedkoper) en is ook in meerdere (lees: goedkopere) merken te verkrijgen.
De GP velgen zijn vrijwel altijd replica's. Al zien die er ook wel dik uit maar schijnen wel zwaarder te zijn.
215/35/18 is vaak non runflat (= goedkoper) en is ook in meerdere (lees: goedkopere) merken te verkrijgen.
De GP velgen zijn vrijwel altijd replica's. Al zien die er ook wel dik uit maar schijnen wel zwaarder te zijn.
Onze sponsors