Automatisch inklapbare spiegels & velgen coaten

Nick.
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Automatisch inklapbare spiegels & velgen coaten

02 apr 2012, 22:02

Op mijn R56 heb ik (nog) geen automatisch inklapbare spiegels zitten. Ook zijn ze nu niet verwarmd.
Nou is die spiegelverwarming niet zo belangrijk vind ik, maar automatisch inklapbare spiegels zou wel erg handig zijn.

Wat ik me afvraag is of de voorbereiding hiervoor aanwezig is? Dus m.a.w. is het plug & play op een auto zonder deze optie?
Als namelijk het enige dat nodig is om dit te laten werken een set spiegels is met ingebouwde motor en een nieuwe bedieningsknop in de linkerdeur, dan is dat nog wel de moeite waard lijkt me. Of is hier geen voorbereiding voor aanwezig en dient de kabelboom echt aangepast te worden?
Ik vrees voor het laatste, maar iemand die dit uit kan sluiten?

En, om niet onnodig topics aan te maken, weet iemand de RAL-kleur van het witte dak van onze MINI? Ik ben zover dat de witte kleur op de daken en spiegelkappen "Aspen White (899)" is, maar dat is geen RAL-kleur natuurlijk.
Welke RAL-klaur heb ik nodig om dit zo close mogelijk te matchen? Ral 9003, 9016, .....?
Vast iemand die dit weet!

Bedankt!
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2012, 22:53

Heb het laatst zelf ook nog nagevraagd en het schijnt dat RAL 9003 er t dichts bij in de buurt komt als je je velgen wil laten poedercoaten.

Terug naar “Exterieur”