BBK vraag

speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 jan 2013, 08:39

ik heb er geen verstand van maar ik denk dat het troep is :mrgreen:
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 jan 2013, 09:50

Mijn inziens zijn remmen een zeer belangrijk onderdeel van de auto, hier zou ik niet op bezuinigen, maar inderdaad voor een gerenommeerd merk als bijv. tarox of brembo gaan.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2013, 10:01

parklaneworks schreef:Mijn inziens zijn remmen een zeer belangrijk onderdeel van de auto, hier zou ik niet op bezuinigen, maar inderdaad voor een gerenommeerd merk als bijv. tarox of brembo gaan.
X2 zeker niet op bezuinigen
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 jan 2013, 18:36

Als je even onderzoek doet naar het bedrijf dat ze maakt dan lees je dat ze hoog aangeschreven worden door engelse trackday racers :)
Ze hebben ook veel aandacht in de engelse tunerbladen gehad, lijkt mij ook niet voor niets :roll:

Vergeet niet dat dit 'maar' en 4pots met 289mm schijven is! , niet een 6 of 8 pods met 320 of 330mm schijven. Dit zorgt ook voor een lagere prijs.
Als je van hun een vergelijkbare grote neemt ben je nog steeds goedkoper uit. Brembo is in mijn ogen overpriced is elk opzicht.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
frankie
Volledig MINI minded!