Kan iemand mij vertellen wat het kost om achteraf verstralers op de mini te laten zetten en og het makkelijk zelf te doen is.
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten,
Floris van Dam
Verstralers Mini R56
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoop niet dat het te duur is, de vorige vond ik al aardig aan de prijs. Ik vind ze erg stoer die nieuwe!
Dinsdag heb je je antwoord als het goed is!
Overigens wil ik ze niet alleen aan kunnen zetten met groot licht, maar ook wanneer ik de stadslichten of het normale dimlicht aan heb. Dus wanneer je groot licht op zet dat ze heel fel gaan branden en wanneer je alleen je stadslichten aan hebt dat ze zacht branden.
Ik weet dat er iemand is op het forum die het op z'n R53 ook zo heeft! Een Checkmate als ik het goed heb. Hij was ook bij het Retro-event afgelopen jaar! Waanzinnig om te zien dat ze zacht branden als het stadslicht/dimlicht aan staat!
Re: verstralers mini
Ik wil ze ook hebben. Ga a.s. dinsdag langs de dealer, als ik het niet vergeet vraag ik het meteen wat het kost of ze al te krijgen zijn en wanneer ik ze er dan eventueel op zou kunnen laten zetten.florisvandam schreef:Kan iemand mij vertellen wat het kost om achteraf verstralers op de mini te laten zetten en og het makkelijk zelf te doen is.
Ik hoor het graag van jullie.
Groeten,
Floris van Dam

Hoop niet dat het te duur is, de vorige vond ik al aardig aan de prijs. Ik vind ze erg stoer die nieuwe!

Dinsdag heb je je antwoord als het goed is!

Overigens wil ik ze niet alleen aan kunnen zetten met groot licht, maar ook wanneer ik de stadslichten of het normale dimlicht aan heb. Dus wanneer je groot licht op zet dat ze heel fel gaan branden en wanneer je alleen je stadslichten aan hebt dat ze zacht branden.
Ik weet dat er iemand is op het forum die het op z'n R53 ook zo heeft! Een Checkmate als ik het goed heb. Hij was ook bij het Retro-event afgelopen jaar! Waanzinnig om te zien dat ze zacht branden als het stadslicht/dimlicht aan staat!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
super ik hoor het graag van je Kaj.
Maar wat kosten die vorige dan?? 300,-- of zo??
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die waren geloof ik €400,- euro, maar weet niet meer of dit nou inclusief of exclusief montage was.florisvandam schreef:super ik hoor het graag van je Kaj.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de drivinglights bedoelt dan zou ik eens kijken op E-bay. Daar hebben wij onze toen gekocht voor 175 euro bij een Duitse BMW-dealer. Binnen 1 week in huis toen. (inclusief bekabeling, lampjes en bevestigingsmateriaal)
Volgens mij is dit ook wel wat:
http://cgi.ebay.de/BMW-MINI-COOPER-GRIL ... dZViewItem
Volgens mij is dit ook wel wat:
http://cgi.ebay.de/BMW-MINI-COOPER-GRIL ... dZViewItem
Laatst gewijzigd door Arjan op 28 jan 2007, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vraag het dinsdag bij de dealer, "quanta costa?!"
Ja, maar de nieuwe "R56" driving lights (net als de MINI een ge-update design van de driving lights) staan nog niet los te koop, toch? Tenminste ik heb ze nog niet gevonden.Arjan schreef:Als je de drivinglights bedoelt dan zou ik eens kijken op E-bay. Daar hebben wij onze toen gekocht voor 175 euro bij een Duitse BMW-dealer. Binnen 1 week in huis toen. (inclusief bekabeling, lampjes en bevestigingsmateriaal)
Ik vraag het dinsdag bij de dealer, "quanta costa?!"

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kijk dat scheelt al een hoop geld, maar is het ook gemakkelijk om ze zelf in te bouwen.
Vind het zeker stoer staan!!!!
Vind het zeker stoer staan!!!!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

Waanzinnige vette lampjes vind ik het! Ze passen mooi bij de rest van de auto!
Ik hoorde alleen laatst van iemand (weet niet meer wie) dat ze hier in Nederland nog niet te krijgen/bestellen waren. Maar goed ik vraag het dinsdag gewoon, voor hetzelfde geldt hebben ze wat informatie over die lampies.
Geen idee.....Arjan schreef:@ Kaj: R56 driving lights heb ik nog niet zo snel gevonden nee. Maar... ze zullen er toch al wel zijn? (i.p.v. via de dealer?)

Waanzinnige vette lampjes vind ik het! Ze passen mooi bij de rest van de auto!

Ik hoorde alleen laatst van iemand (weet niet meer wie) dat ze hier in Nederland nog niet te krijgen/bestellen waren. Maar goed ik vraag het dinsdag gewoon, voor hetzelfde geldt hebben ze wat informatie over die lampies.

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vind het echt super die lampen voorop
maar eer dat ik 175euro of meer gaat betalen voor 2 lampjes
voor een classic koop je al een leuke set voor 60euro
dat vind ik een leukere prijs...
dus voorlopig nog geen extra lampen op onze pino
maar eer dat ik 175euro of meer gaat betalen voor 2 lampjes

voor een classic koop je al een leuke set voor 60euro
dat vind ik een leukere prijs...
dus voorlopig nog geen extra lampen op onze pino
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mijn duits is niet zo goed hahaha
kosten die lampen nu zeg maar 70euro of zo..met verzend kosten???
vind het moeilijk om iets via een buiterlands veiling site te kopen vooral omdat ik de taal niet machtig ben.
maar dat is nog een leuke prijs..zo rond de 70 euro
kosten die lampen nu zeg maar 70euro of zo..met verzend kosten???
vind het moeilijk om iets via een buiterlands veiling site te kopen vooral omdat ik de taal niet machtig ben.
maar dat is nog een leuke prijs..zo rond de 70 euro
- Mellowyellow
- Nieuwsgierig
Bericht
Verstralers
Mijne heren,
Op mijn factuur staan verstralers incl. montage E 378,15
( was ik wel zelf bij overigens)
Helaas in back-order, dus die heb ik nog tegoed.
Er moet toch een goedkoper alternatief zijn, maar momenteel is alleen levering via de dealer mogelijk.
Gr. MY
Op mijn factuur staan verstralers incl. montage E 378,15

Er moet toch een goedkoper alternatief zijn, maar momenteel is alleen levering via de dealer mogelijk.
Gr. MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bovendien krijg ik nog €35,50 benzine terug van ze!
Als ik ze voor €250,- zou kunnen krijgen zou ik het wel doen denk ik.
Re: Verstralers
Ja, maar die vorige waren incl. montage nog duurder. Maar er moet vast wat te regelen zijn met de dealer als ik geen MINI-klok meeneemMellowyellow schreef:Mijne heren,
Op mijn factuur staan verstralers incl. montage E 378,15( was ik wel zelf bij overigens)
Gr. MY

Onze sponsors