Heren,
Bij de inruil van mijn vorige Mini had ik afgesproken de velgen over te zetten, helaas paste dat niet door de JCW Remmen, is er een optie om deze wel passend te maken of adviseren jullie mij om deze banden op te rijden en van de zomer een leuk JCW setje te scoren?
BBS R90 Titanium om JCW Remklauwen? Hoe pas maken?
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Re: BBS R90 Titanium om JCW Remklauwen? Hoe pas maken?
Dus volgens die kerel passen ze gewoon? En spacers, kan dat geen kwaad voor je lagers?
R56 Mini Cooper S Works
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spacers hebben zo ook nadelen. Welke nadelen is via de zoekfunctie wel te achterhalen.PatrickDriveSave schreef:Dus volgens die kerel passen ze gewoon? En spacers, kan dat geen kwaad voor je lagers?

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met wielen van het oude model r53 eigenlijk altijd 12 mm nodig , heb je wielen van het nieuwe r56 type past dit vaak zonder(ook niet altijd)
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
O dus dát is het probleem, ik dacht dat die wielen allemaal hetzelfde waren haha, tikkie naïef excuses! Wat voor velgen rijden jullie 's zomers?
Cheers!
koosie schreef:Met wielen van het oude model r53 eigenlijk altijd 12 mm nodig , heb je wielen van het nieuwe r56 type past dit vaak zonder(ook niet altijd)
O dus dát is het probleem, ik dacht dat die wielen allemaal hetzelfde waren haha, tikkie naïef excuses! Wat voor velgen rijden jullie 's zomers?
Cheers!
R56 Mini Cooper S Works
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dacht dat koosie op r95 rijd in de zomer 

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb multispoke r108 dat zijn wielen van een r56 hier zijn geen spacers voor nodig om deze op de auto te maken, ook heb ik de origineel r53 s spokes eronder als winterwielen, daar is 12mm spacers voor nodig en voor de r95 zijn ook 12 mm nodig.
- speedy
- NMC Legend
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zolder , nu 17 inch rijd veel beter
Ja voorheen wel! liggen nu opspeedy schreef:oh dacht dat je nog op r95 reed ...
Zolder , nu 17 inch rijd veel beter
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
om nog even terug te komen, ik denk dat je voor alle R53 wielen minimaal 12mm spacers nodig hebt.
voor de R56 is er een lijst welke wielen over de remmen passen zonder spacers zie hier: wielenlijst R56
voor de R56 is er een lijst welke wielen over de remmen passen zonder spacers zie hier: wielenlijst R56