Hoe zouden bonnet stripes staan op mijn laserblue Mini Cooper S R56 met zwarte dak en welke designs zijn er?
Ik had zelf 2 zwarte strepen in het midden van de motorkap in gedachten met een dun zilver/chromen randje.
Heeft iemand voorbeeldjes of links naar websites etc?.
Bonnet stripes R56 Cooper S
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat volgens mij heel erg mooi. Contact even BadSmini hier op het forum. Die kan alles maken qua bestickering.
Enne een voorbeeld? Misschien dat Henkietenk dit topic nog tegenkomt. Die is daar heel handig in

Enne een voorbeeld? Misschien dat Henkietenk dit topic nog tegenkomt. Die is daar heel handig in

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk ook dat het mooi is, eigenlijk wel door laten trekken tot op de onderkant van de voorbumper bij BadSmini.
Heel handig!Arjan schreef:Die is daar heel handig in![]()
Ik denk ook dat het mooi is, eigenlijk wel door laten trekken tot op de onderkant van de voorbumper bij BadSmini.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Ik vind deze stripes te ver uit elkaar staan en in een boog. Zelf dacht ik meer aan 2 rechte strepen in het midden (met een kleine tussenruimte) van de motorkap (net zoiets als bij een dodge viper?).
Thanx guys!henkietenk schreef:Een voorbeeldje die ik al in mijn gallery had staan
Best stoer toch?
Ik vind deze stripes te ver uit elkaar staan en in een boog. Zelf dacht ik meer aan 2 rechte strepen in het midden (met een kleine tussenruimte) van de motorkap (net zoiets als bij een dodge viper?).
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Is er hier iemand die handig is met photoshop (ik dus niet) en die voor mij een voorbeeldje wil/kan maken aan de hand van bijgevoegde foto.

Ik zou graag de 2 strepen dichter bij elkaar willen zien (met max. 5 centimeter tussenruimte) en het moet niet helemaal doorlopen/aansluiten maar een centimeter ruimte (ook om het mini logo).
Hopelijk is er hier een toffe gast die hiervan een photoshop wil maken.
Alvast heel erg bedankt!!!

Ik zou graag de 2 strepen dichter bij elkaar willen zien (met max. 5 centimeter tussenruimte) en het moet niet helemaal doorlopen/aansluiten maar een centimeter ruimte (ook om het mini logo).
Hopelijk is er hier een toffe gast die hiervan een photoshop wil maken.
Alvast heel erg bedankt!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je de foto eerst toevoegd aan je eigen gallery hier op de NewMINIclub site.

Zo te zien is dit het enige wat je bedoeld, want een foto vanaf een link toevoegen kan je zo te zien al. Hieronder staat het een keer uitgelegd.
Als je de foto hebt geupload kan je via rechtermuisknop - eigenschappen het "URL-adres" kopieren.
Als je dat hebt gedaan duw je op Img, dan verschijnt er
achter de link.
Wanneer je dat hebt gedaan en je duwt op ok om het antwoord te posten staat je foto daar!

Zo te zien is dit het enige wat je bedoeld, want een foto vanaf een link toevoegen kan je zo te zien al. Hieronder staat het een keer uitgelegd.
Als je de foto hebt geupload kan je via rechtermuisknop - eigenschappen het "URL-adres" kopieren.
Als je dat hebt gedaan duw je op Img, dan verschijnt er
Wanneer je dat hebt gedaan en je duwt op ok om het antwoord te posten staat je foto daar!

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht

Zou het tof vinden als iemand een photoshop kan maken met verschillende stijlen bonnet stripes.
Zit er namelijk over na te denken om later stripes er op te laten zetten mits ze ook makkelijk te verwijderen zijn.
Alvast bedankt .
Hier een foto van de voorkant van mijn "S":Maaij schreef:Zal makkelijk zijn als je even een foto maak van de voorkant van je MINI (zelfde als de PW MINI hierboven).

Zou het tof vinden als iemand een photoshop kan maken met verschillende stijlen bonnet stripes.
Zit er namelijk over na te denken om later stripes er op te laten zetten mits ze ook makkelijk te verwijderen zijn.
Alvast bedankt .

Laatst gewijzigd door M-iNdO op 06 mar 2007, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb hem een mailtje gestuurd of hij a.u.b. voor 18 Maart zou kunnen plakken bij mij, want wil ze zo graag kunnen showen de 18e en wil ze zo gruwelijk graag op die auto hebben! Is bijna net zo moeilijk om op te wachten als op de MINI zelf!
Ik ben bang dat die weinig tijd gaat hebben. Kreeg een mailtje van hem vandaag dat a.s. zaterdag mijn strepen niet door gaan...Arjan schreef:Henkietenk!!!!
en @ M-iNdO: ik zou daarna snel ff contacten met BadSmini hier op het forum. Kan je ze 22 april showen

Heb hem een mailtje gestuurd of hij a.u.b. voor 18 Maart zou kunnen plakken bij mij, want wil ze zo graag kunnen showen de 18e en wil ze zo gruwelijk graag op die auto hebben! Is bijna net zo moeilijk om op te wachten als op de MINI zelf!

- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Komt later wel een keer.
Toch bedankt voor de moeite.
Kan momenteel geen foto's maken. Ik ben mijn auto al een paar dagen kwijt, rij nu in een bmw 118d.ulyss schreef:Heb het geprobeerd maar komt niet goed. Kan je de foto iets groter maken (van dichterbij) en recht er voor?
Komt later wel een keer.
Toch bedankt voor de moeite.
Onze sponsors