Op mijn Clubman heb ik 2 rubbers die vergaan zijn. 1 op de rechter achterdeur waar de onderkant van de ruit aansluit op de deur. Zit vast met een chroom stripje maar denk je dat ik zo een rubber kan vinden?
Ook voor het kleine deurtje rechts zoek ik een rubber maar ook die is door mij niet te vinden.
Iemand een gouden tip hier voor? Het lekt nog niet maar zier er niet netjes uit.
Raamrubbers
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Re: Raamrubbers
Welkom op het forum. Weet je dat er ook een voorstel-topic is? Voor jezelf: viewforum.php?f=9 , voor je MINI: viewforum.php?f=3
En wat betreft de onderdeelnummers van de sierlijsten/rubbers:
Voor de clubdoor: onderdeel 51137167240 (inzetstuk) of 51132754060 (sierlijst)
En sierlijst voor de rechter splitdoor: 51132754062
En wat betreft de onderdeelnummers van de sierlijsten/rubbers:
Voor de clubdoor: onderdeel 51137167240 (inzetstuk) of 51132754060 (sierlijst)
En sierlijst voor de rechter splitdoor: 51132754062
- dcimrlsd
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor de nummers, voorgesteld heb ik me ook 
Voor de clubman deur kost dat rubber 500 euro bij Ekris... gekkenhuis, nu besteld in de USA voor 168 euro inclusief shipping. Dus het loont wel om verder te kijken dan alleen europa.
Voor de clubman deur kost dat rubber 500 euro bij Ekris... gekkenhuis, nu besteld in de USA voor 168 euro inclusief shipping. Dus het loont wel om verder te kijken dan alleen europa.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Nog een tip,
als je iets zoekt voor je 2de generatie MINI en het hoeft niet nieuw te zijn of nieuw is heel duur, dan is MINIparts24 een optie. Zij hebben heel veel MINI's gedemonteerd en hebben een gigantische voorraad aan 2de hands onderdelen.
Met je eens dat verder kijken loont vooral omdat sommige nieuwe onderdelen belachelijk duur zijn.
Gr. Milco
als je iets zoekt voor je 2de generatie MINI en het hoeft niet nieuw te zijn of nieuw is heel duur, dan is MINIparts24 een optie. Zij hebben heel veel MINI's gedemonteerd en hebben een gigantische voorraad aan 2de hands onderdelen.
Met je eens dat verder kijken loont vooral omdat sommige nieuwe onderdelen belachelijk duur zijn.
Gr. Milco
Onze sponsors