Beste dames en heren van het Mini-forum.
Sinds vanmiddag voelde mijn remmen anders aan en sinds vanavond heb ik geen vermogen meer na ongeveer 3500 RPM? Iemand een idee wat dit kan zijn, behoorlijk zuur dit na welgeteld 13 dagen in bezit!
Geen vermogen na 3500 RPM Cooper S Works
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Re: Geen vermogen na 3500 RPM Cooper S Works
Ga ik morgenochtend direct laten doen, hoop op een simpele storing!Cheek-O schreef:uitlezen bij de dealer helpt!
R56 Mini Cooper S Works
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op je beschrijving afgaand misschien een lek in de vacuum buis naar de rembekrachtiger waardoor inlaat traject ook valse lucht aanzuigt en verkeerde druk meet.
- PatrickDriveSave
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Haha Berthil aka Mini God, je was spot on!!
De aansluiting van de vacuüm pomp is ooit kapot gegaan en provisorisch hersteld met een koperen buisje, is weer kapot gegaan zie foto! Nieuwe pomp was 300 euro, gelukkig had BMW Den Haag (mag best gezegd worden) een ruilmotor liggen met dat onderdeel er nog op en in goede staat. Dit onderdeel kosteloos overgezet op mijn Mini en weg was het probleem!
Er was nog meer mis mee maar daar heb ik 24 februari een afspraak voor staan.
-Waterpomp dichtgekit, komt een nieuwe op.
-Terugroepactie hitteschild
-Terugroepactie koelmotor voor turbo
-Terugroepactie voor kettingspanner
Verder nog wat kleine reparaties maar dat nemen ze allemaal mee de 24ste, ik hou jullie op de hoogte!

De aansluiting van de vacuüm pomp is ooit kapot gegaan en provisorisch hersteld met een koperen buisje, is weer kapot gegaan zie foto! Nieuwe pomp was 300 euro, gelukkig had BMW Den Haag (mag best gezegd worden) een ruilmotor liggen met dat onderdeel er nog op en in goede staat. Dit onderdeel kosteloos overgezet op mijn Mini en weg was het probleem!
Er was nog meer mis mee maar daar heb ik 24 februari een afspraak voor staan.
-Waterpomp dichtgekit, komt een nieuwe op.
-Terugroepactie hitteschild
-Terugroepactie koelmotor voor turbo
-Terugroepactie voor kettingspanner
Verder nog wat kleine reparaties maar dat nemen ze allemaal mee de 24ste, ik hou jullie op de hoogte!

Berthil schreef:Op je beschrijving afgaand misschien een lek in de vacuum buis naar de rembekrachtiger waardoor inlaat traject ook valse lucht aanzuigt en verkeerde druk meet.
R56 Mini Cooper S Works