..
- Mini_S
- Nieuw Lid
Bericht
Op deze opname stond de airco uit, met airco aan niet geprobeerd omdat ik nogal verrast was over de herrie daar niet aan gedacht.
Ik ga de dealer contacteren:)
Re: Willen jullie naar dit geluid luisteren?
Bedankt voor je reactie! Hoorde hem vandaag ineens zacht tokkelen op de snelweg vandaar dat ik even onder de kap ging luisteren. Zie verder geen gekke dingen onder de kap, geen lekkages of losse dingen. Vloeistoffen zitten vol.boris_brznjef schreef:Naast dat het klinkt als een vrachtwagen lijkt het wel of er een riempje aansleept.
Enig verschil met airco aan/uit?
Op deze opname stond de airco uit, met airco aan niet geprobeerd omdat ik nogal verrast was over de herrie daar niet aan gedacht.
Ik ga de dealer contacteren:)
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
Klinkt als de bekende ratel, maar dan in iets mindere vorm :-(
Mini Cooper S | R53
- Mini_S
- Nieuw Lid
Bericht
Maar het is geen S maar een normale cooper...Marcel1973 schreef:Klinkt als de bekende ratel, maar dan in iets mindere vorm :-(
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Die van mij klinkt ong. hetzelfde, maar dan als ie koud is.
Als hij warm is zijn de meeste tikken en rammeltjes verdwenen, maar een schoonheidsprijs verdient hij niet.
Als ik het zat ben, monteer ik een motorkap-isolatie.
Als hij warm is zijn de meeste tikken en rammeltjes verdwenen, maar een schoonheidsprijs verdient hij niet.
Als ik het zat ben, monteer ik een motorkap-isolatie.
- Marcel1973
- 4 op een rij!
Bericht
Als er genoeg olie in zit, zou ik de dealer toch even laten luisteren. Of je wacht nog ff op een reactie van Spenki.Mini_S schreef:Maar het is geen S maar een normale cooper...Marcel1973 schreef:Klinkt als de bekende ratel, maar dan in iets mindere vorm :-(

Mini Cooper S | R53
Onze sponsors