Heb al heel wat oudere topics gelezen maar heb toch nog wat vragen, bij deze:
Rijd in een clubman ( R55 ) en zou willen dat deze iets meer uitlaat/aanzuiggeluid maakt.
Het gaat puur om het geluid niet om extra pk's oid. ( hier hoeven we geen discussie over te voeren )
Nu heb ik het idee om de middendemper te vervangen door een rvs pijp.
In de diverse topics kom ik forumnamen tegen van mensen die dit misschien voor of samen met mij zouden willen doen maar allen niet echt in buurt, Enschede, Barendrecht en ergens in noord holland.
Weet iemand of er in het midden van het land iemand is die mij voor/met mij zou kunnen doen? ( vakman gezocht )
Ben in mijn eigen woonplaats bij een bedrijf geweest die een stuk buis wilde buigen voor € 90,00 is dit een normale prijs? Buis is dan ongeveer 120 lang met een knikje erin waardoor de buis 3,5 cm verspringt.
Moet er dan weer door een ander onder gezet worden.
Voor het luchtfilter kom ik uit bij Pipercross met Bestel nr. : PK222c, heb hierover met stroeve gesproken of dit de juiste luchtfilter is, zouden hierover terug mailen maar heb hier tot tweemaal toe geen terugkoppeling over gehad. Vraag was ook of ik de luchtmassasensor in dit luchtfilter kan verwerken of weglaten oid.
Concreet:
Is er iemand die wat meer info kan geven over welk luchtfilter te bestellen en is dit zelf te plaatsen?
Zijn de twee mobs bij elkaar teveel van het goede? Wil niet in een herriebak rijden maar een mooi vol sportief geluid wat bij rustig rijden niet de overhand heeft.
Is er iemand die voor of samen met mij, deze mods wil plaatsen?
Hobbymatig of beroepsmatig? Eventuele kosten?
Alvast bedankt voor het meedenken, de hulp, info en reacties.

Groetjes,
Helen en Anjo.