Diesel tuning
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha.. ik wordt net gebeld door Beek, dat ik het nog niet on-line moest zetten.. nu worden ze plat gebeld!
Maar goed, ik krijg dus een belletje als ze het dus daadwerkelijk binnen hebben!!! Kan nog heel even duren! Geduld is een schone zaak
Je kan ze wel een mailtje sturen dan kom je op de wachtlijst en je krijg je vanzelf een mailtje.. www.minispeed.nl maar toch nog een paar weekjes geduld svp!

Maar goed, ik krijg dus een belletje als ze het dus daadwerkelijk binnen hebben!!! Kan nog heel even duren! Geduld is een schone zaak

Je kan ze wel een mailtje sturen dan kom je op de wachtlijst en je krijg je vanzelf een mailtje.. www.minispeed.nl maar toch nog een paar weekjes geduld svp!
- MartijnDuif
- Leerling Mini lid
Bericht
Dooper laten doen bij ZipTuning
Heb mijn Cooper D laten aanpassen bij ZipTuning en hij rijdt al 6 maanden super. Heb er 35.000 km op zitten en wil nooit meer zonder. Als je een keer wil proefrijden hoor ik het wel. Echt een aanrader.
- MartijnDuif
- Leerling Mini lid
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb totaal geen vertrouwen in ZIP!
Je heb het gezien tijdens de rollenbanktestdag.. een Standaard Mini had nog meer vermogen dan een ZIP, wat zegt dat over je produkt!?
Maar goed hier hebben we het al vaker over gehad, ZIP is geen echte software schrijver! Zonder rollenbank kan je gewoon geen auto/software afstellen!
Voor is het alleen Beek & PPE, die doen het goed!
Wij hebben dit al eerder meegemaakt met MTH en ZIP doet precies hetzelfde..
Je heb het gezien tijdens de rollenbanktestdag.. een Standaard Mini had nog meer vermogen dan een ZIP, wat zegt dat over je produkt!?

Maar goed hier hebben we het al vaker over gehad, ZIP is geen echte software schrijver! Zonder rollenbank kan je gewoon geen auto/software afstellen!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
@hans, MTH is inderdaad net zulke rotzooi... op mn vorige cooper gehad... "eerste 500km inrijden" bij Beek kan je em direct na verlaten van de werkplaats intrappen en je merkt het verschil !! bij MTH, en zo te horen bij ZIP niet..
ps: clubman blijft
van de week de volledige uitlaanlijn bestellen van Miltek.. kijken wat tie dan doet op de bank
:)
ps: clubman blijft

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze leveren wel werk, maar ik zou er ook geen vertrouwen meer in geven. Voor een leek die zijn Mercedes 220CDI wilt chippen, of een sonnie die 'resultaten' wilt met zijn Golfje, daar is ZIP & MTH voor.
Beek & PowerPlus en zo'n mannen zijn voor ons, de echte liefhebbers
Hans, mag ik je erop wijzen dat ZIP een foutje had gemaakt in hun soft. En onze S had wel degelijk meer pk dan een standaard exemplaar. We zaten op 200 ipv de beoogde 210+Hans schreef:Ik heb totaal geen vertrouwen in ZIP!
Ze leveren wel werk, maar ik zou er ook geen vertrouwen meer in geven. Voor een leek die zijn Mercedes 220CDI wilt chippen, of een sonnie die 'resultaten' wilt met zijn Golfje, daar is ZIP & MTH voor.
Beek & PowerPlus en zo'n mannen zijn voor ons, de echte liefhebbers

Onze sponsors