Een vriend van mij is gisteren naar Geneve gegaan en gaat vandaag de beurs bezoeken. Hij zou foto's maken van de uitlaat, complete achterkant, voorkant met de luchthapper die open stukken heeft, wat overall foto's en interieur foto's! Het liefst zou ik zelf ook gaan, maar ja.... zit er niet in.
ik vind die uitlaat een beetje hetzelfde verhaal als de uitlaat van de nieuwe civic. een heel dik sierstuk waar een klein (in verhouding zielig) pijpje inzit. kunnen ze niet bedenken dat dat voor het sierstuk er al af moet zijn zodat het er ook echt goed uit ziet?
voor de rest natuurlijk wel super gaaf met die carbon strip.
Ziet er inderdaad een beetje vreemd uit. Maar ik vind het bij de Civic wel anders, daar zit ook echt een extra pijpje van binnen en zijn de sierstukken eromheen geplaatst. Deze sierstukken lopen aan de binnenkant gewoon naar binnen zo te zien.
ja dat klopt wel maar als ze nou op het punt waar het sierstuk zeg maar die uitlaat pijpen over zouden laten gaan, of heel iets erna dan ziet het er direct niet zo vreemd uit. maarja bedenk me ook net dat deze helemaal brandy spanking new is al er een beetje roet aan komt te zitten word het misschien al wel een heel ander gezicht.