R56 Cooper S van Beek auto racing 214pk!
- M-iNdO
- Be Mini
Bericht
Ik ben ook wel benieuwd wat het verschil is en of het waard is. Hoe zit het bv. met benzineverbruik...
Blijkbaar is niemand er enthousiast over aangezien niemand zijn ervaringen wil delen met ons....jimmysx schreef:Hebben we nog wat ervaringen van mensen over de Beek tuning?? Ben toch wel benieuwd.
Alvast bedankt
Ik ben ook wel benieuwd wat het verschil is en of het waard is. Hoe zit het bv. met benzineverbruik...
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb een MCS Works (2003, dus geen R56) bij beek laten tunen. Ik merk totaal geen verschil wat betreft extra vermogen/betere response. Maar wat ik wel merk is het brandstof verbruik. Ik rij nou nooit meer onder de 1 op 11. En kan 1:13,5 halen met lange ritten. Dus wat dat betreft ben ik positief.
- jimmysx
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat klinkt vrij goed. Dankjewel voor je reactieXanlle schreef:Ik heb een MCS Works (2003, dus geen R56) bij beek laten tunen. Ik merk totaal geen verschil wat betreft extra vermogen/betere response. Maar wat ik wel merk is het brandstof verbruik. Ik rij nou nooit meer onder de 1 op 11. En kan 1:13,5 halen met lange ritten. Dus wat dat betreft ben ik positief.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de R53 Works merk je niet zo heel veel verschil (ik merk het wel
maar bij een R56 merk je het direkt! vraag maar aan erce en zijn volkswagen verhaal! Staat hier ook ergens op het forum.. denk alleen dat niet iedereen er zo open over praat dat zijn net nieuwe Mini al gechipt is.. stuur ze eens een pmtje!
@Xanlle Hoe doe jij dat?!
ik ben nog nooit boven de 1 op 10 uitgekomen..

@Xanlle Hoe doe jij dat?!

- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
Bericht
Zie mijn eerdere reacties, veel sneller in de R56 met Beek tuning dan de standaard S. Veel meer lol, ik wil alleen een olietemp en oliedrukmeter!
Joris
Joris
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Hans wij rijnde ook 1 op 10.5 gemiddeld inclusief de leuke stoplichtsprintjes
Vreemd dat je niets merkt.. bij ons kwam er zeker een betere response en hij werd nog veel feller dan voorheen...Xanlle schreef:Ik heb een MCS Works (2003, dus geen R56) bij beek laten tunen. Ik merk totaal geen verschil wat betreft extra vermogen/betere response. Maar wat ik wel merk is het brandstof verbruik. Ik rij nou nooit meer onder de 1 op 11. En kan 1:13,5 halen met lange ritten. Dus wat dat betreft ben ik positief.
@Hans wij rijnde ook 1 op 10.5 gemiddeld inclusief de leuke stoplichtsprintjes

- Hans
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors