misschien wel flauw maar is wel zofrankie schreef:Dit is een discussie waar we nooit uit komen.
Daiel, je standpunt is duidelijk en verdedigbaar, maar dat is Rob zijn standpunt net zo goed. Beetje flauw omdan meteen te roepen "ah vriendjes van Beek". Misschien kunnen we elkaars standpunten gewoon respecteren óók als we het niet met elkaar eens zijn....
Zorgwekkend motorgeluid. Ratel of flapper geluid.
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Ik hou Klaas helemaal geen hand boven het hoofd man. Ik zeg alleen dat je geen conclusies moet trekken voordat je de uitslag van het onderzoek weet. Het is duidelijk dat de software van beek niet in orde is, dat moge inmiddels duidelijk zijn en ik ben het volledig met je eens dat de afwikkeling van dat probleem verre van netjes is geweest in jou geval. En wellicht ook bij anderen.
Maar om nou bij elk geval te direct te roepen dat het puur door Bedk komt gaat te ver. Het probleem wat ik heb gehad is overduidelijk geen onbekend probleem bij BMW. Je denkt toch niet dat ik zomaar een nieuwe motor krijg als het duidelijk is voor hun dat het door verkeerde software komt? Kom op man! Ik begrijp dat het extreem zuur was in jou geval, maar blijf wel objectief en wacht de conclusies van het onderzoek AG. Als het in dit geval wel zo is dat het door de software komt heb je alle recht van spreken, maar nu roep je voor je beurt.
Nogmaals; in mijn geval is het nooit onomstotelijk bewezen dat het door de software kwam. Het heeft er ongetwijfeld aan bijgedragen en ik zou het niemand aanbevelen, maar het probleem zit 'm niet in de software, maar in de zwaktes van het blok. Ook niet getunede R56S motoren lopen in de soep.
Maar om nou bij elk geval te direct te roepen dat het puur door Bedk komt gaat te ver. Het probleem wat ik heb gehad is overduidelijk geen onbekend probleem bij BMW. Je denkt toch niet dat ik zomaar een nieuwe motor krijg als het duidelijk is voor hun dat het door verkeerde software komt? Kom op man! Ik begrijp dat het extreem zuur was in jou geval, maar blijf wel objectief en wacht de conclusies van het onderzoek AG. Als het in dit geval wel zo is dat het door de software komt heb je alle recht van spreken, maar nu roep je voor je beurt.
Nogmaals; in mijn geval is het nooit onomstotelijk bewezen dat het door de software kwam. Het heeft er ongetwijfeld aan bijgedragen en ik zou het niemand aanbevelen, maar het probleem zit 'm niet in de software, maar in de zwaktes van het blok. Ook niet getunede R56S motoren lopen in de soep.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Omdat, zoals ik al eerder meldde, dit een discussie is waar we nooit uiktomen.
Jij hebt zo'n negatieve ervaring met Beek gehad, dat sentiment raak je niet meer kwijt. Maar daarmee ben je ook elk vleugje objectiviteit verloren. Dat is wel begrijpelijk, maar ook jammer.
Jij hebt zo'n negatieve ervaring met Beek gehad, dat sentiment raak je niet meer kwijt. Maar daarmee ben je ook elk vleugje objectiviteit verloren. Dat is wel begrijpelijk, maar ook jammer.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Amstelveen
Bericht
Ik begrijp volledig je frustratie en ik geef je in dat geval ook volledig gelijk. Maar blijf wel objectief vriend!
Laatste wat ik er over wil zeggen Daiel: jij hebt toch ook JCW zuigers genomen omdat de originele te zwak zijn? Dat loop je overal te verkondigen. En nu ineens is dat weer niet zo? Je weet zelf ook dat het R56S blok z'n makken heeft.speedy schreef:Probleem zit hem niet in de software maar de auto is te zwak![]()
maak je me toch nog weer aan het lachen gozer !
laten we er maar weer over ophouden want ik word er zo f**kover
Ik begrijp volledig je frustratie en ik geef je in dat geval ook volledig gelijk. Maar blijf wel objectief vriend!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
Vraag ik mij ook af ??? Klaas verteld dat tegen iedereen ,maar iemand die een originele cooper s heeft gaat echt niet naar Beek om een reparatie te laten uitvoeren.coendek schreef:niet om nog te stoken.. maar waar zijn de mensen met motorproblemen zonder tuning??
Ik zeg niet dat het allemaal niet waar is... maar er zijn zoveel mensen op het forum en niemand zonder tuning heeft tot nu toe problemen gehad.. toch?
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
Als er gezegd word dat de zuigers van de JCW sterker zijn dan wil ik die erin hebben ja !
Maar ik vind niet dat de auto op de software aangepast moet worden
het hoort andersom
En je kunt zeggen wat je wilt maar Beek weet heel goed dat de software te max is voor de r56 s en dat heeft Klaas ook tegen mij verteld en ook tegen andere , maar hij doet geen flikker om de reeds getunede r56s aan te passen en er zullen dus nog meer gedupeerde komen.
mushrop schreef:Laatste wat ik er over wil zeggen Daiel: jij hebt toch ook JCW zuigers genomen omdat de originele te zwak zijn? Dat loop je overal te verkondigen. En nu ineens is dat weer niet zo? Je weet zelf ook dat het R56S blok z'n makken heeft.speedy schreef:Probleem zit hem niet in de software maar de auto is te zwak![]()
maak je me toch nog weer aan het lachen gozer !
laten we er maar weer over ophouden want ik word er zo f**kover
Ik begrijp volledig je frustratie en ik geef je in dat geval ook volledig gelijk. Maar blijf wel objectief vriend!
Als er gezegd word dat de zuigers van de JCW sterker zijn dan wil ik die erin hebben ja !
Maar ik vind niet dat de auto op de software aangepast moet worden
En je kunt zeggen wat je wilt maar Beek weet heel goed dat de software te max is voor de r56 s en dat heeft Klaas ook tegen mij verteld en ook tegen andere , maar hij doet geen flikker om de reeds getunede r56s aan te passen en er zullen dus nog meer gedupeerde komen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Nee maar Beek heeft wel heel veel contact met de BMW dealer in de buurt dus hij kan een hoop horen daar...
Ik zeg ook niet dat het niet waar is wat Klaas zegt (Ze hebben immer bizar veel kennis op dit gebied en ander tuning...)
maar vind het wel opvallend dat ik er hier niks over gehoord heb van een OEM standaard R56S... right?
Ik zeg ook niet dat het niet waar is wat Klaas zegt (Ze hebben immer bizar veel kennis op dit gebied en ander tuning...)
maar vind het wel opvallend dat ik er hier niks over gehoord heb van een OEM standaard R56S... right?
- Neovo
- Be Mini

Bericht
Lees ff op Minitorque daar is er ook een topic over.
Na enkele 10.000km met getunede R56 S zijn er ook meldingen van defecte zuigers.
Oa in de USA en UK.
Mijn visie over de R56 S, als je hem wil tunen moet je heel veel aanpassen.
Ik ga voor andere drijfstangen van Carillo en JE race zuigers, die de compressie wat verlagen
Want het pingel risico bij de R56 S blijft veel te hoog ivm de hoge compressie ratio van 10:5 1
Kan ik makkelijk 260pk draaien met aangepaste olie
Na enkele 10.000km met getunede R56 S zijn er ook meldingen van defecte zuigers.
Oa in de USA en UK.
Mijn visie over de R56 S, als je hem wil tunen moet je heel veel aanpassen.
Ik ga voor andere drijfstangen van Carillo en JE race zuigers, die de compressie wat verlagen
Want het pingel risico bij de R56 S blijft veel te hoog ivm de hoge compressie ratio van 10:5 1
Kan ik makkelijk 260pk draaien met aangepaste olie
Laatst gewijzigd door Neovo op 28 jul 2011, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- Neovo
- Be Mini

Bericht
Ik heb al foto's van de zuigers en drijfstangen, maar die staan op mn pc van het werk.
Kan ik pas posten vanaf 10 augustus.
Link heb ik niet direct.
Moet zeggen dat mijn Mini met Beek soft heel vlot en aangenaam rijd.
Geen rook wolk, niet stotteren en niet inhouden, wat ie met PPE soft wel deed.
Mini zit wel met andere nokken, dus hij ademt veel beter en heeft een betere verbranding dan een gewone S
Kan ik pas posten vanaf 10 augustus.
Link heb ik niet direct.
Moet zeggen dat mijn Mini met Beek soft heel vlot en aangenaam rijd.
Geen rook wolk, niet stotteren en niet inhouden, wat ie met PPE soft wel deed.
Mini zit wel met andere nokken, dus hij ademt veel beter en heeft een betere verbranding dan een gewone S
Onze sponsors
















