Het goedkoopst: JCW (192pk) voor 1950,-
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
13PK voor zeg maar 6000€ als je het bij de dealer besteld...
Maar hij voelde veel sneller dan slechts die 13PK die gemeten was.
Onze R53 Cooper S had standaard 187PK op de testbank en na de JCW 210PK upgrade had die 200PK op diezelfde testbank.snans schreef:vind het veel geld voor 17pk extra
13PK voor zeg maar 6000€ als je het bij de dealer besteld...
Maar hij voelde veel sneller dan slechts die 13PK die gemeten was.

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Jammer! Die 1600 euro zou me over de streep hebben getrokken! Is het misschien een idee om een nederlandse dealer te confronteren met deze prijs?kstja0 schreef:wederom met Benito gemaild. 1950,- voor hun al de uiterste prijs. Ook al bestellen we er 10! Goedkoper lukt hun ook niet. Nu al minimale marge.
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
@Mitchell
ik heb het bij twee verschillende dealers al een beetje nagevraagd. Maar het lijkt ze niet zo veel te doen.... maar dat vind ik persoonlijk, toch wel een beetje de instelling de stealer.
Je mag altijd nog verder rondvragen... natuurlijk!
-------------------
Verder heb ik nog contact gehad met Smartie.. jammer genoeg niet meer zo vaak op ons forum.... op dit moment is hij op vakantie. Hij kan misschien nog het JCW pakket leveren..... voor 1250,- excl installatie... moeten we nog even een bedrijfje vinden dat het voor 400 kan installeren. Het schijnt dat de ECU upgrade via een apparaatje gaat dat meegeleverd wordt. Maar daar weet ik de ins en outs nog niet van. Ben nog aan het navragen.
ik heb het bij twee verschillende dealers al een beetje nagevraagd. Maar het lijkt ze niet zo veel te doen.... maar dat vind ik persoonlijk, toch wel een beetje de instelling de stealer.
-------------------
Verder heb ik nog contact gehad met Smartie.. jammer genoeg niet meer zo vaak op ons forum.... op dit moment is hij op vakantie. Hij kan misschien nog het JCW pakket leveren..... voor 1250,- excl installatie... moeten we nog even een bedrijfje vinden dat het voor 400 kan installeren. Het schijnt dat de ECU upgrade via een apparaatje gaat dat meegeleverd wordt. Maar daar weet ik de ins en outs nog niet van. Ben nog aan het navragen.
The Member Formely Known As KSTJA0

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mmm, zou dat dan niet gewoon via een nederlandse BMW dealer kunnen, dat zou helemaal ideaal zijn! Dat moet ze verder ook niet uitmaken natuurlijk, voor de montage betalen we gewoon alleen de spullen leveren we zelf. Misschien dat de dealer zelf dan nog wel het motor management systeem kan aanpassen.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
PM me een lijst met wat het pack juist inhoud, met alles wat geinstalleerd moet worden. en mss komen we er voor 400€
(wel zonder bonneke, sssssssssssht)
is er een manual van de instalatie hiervan??? want mss weet ik wel een bedrijfje dat het wilt doen.kstja0 schreef:@Mitchell
-------------------
PM me een lijst met wat het pack juist inhoud, met alles wat geinstalleerd moet worden. en mss komen we er voor 400€
(wel zonder bonneke, sssssssssssht)
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
pm me maar als je nog verdere info hebt.kstja0 schreef:@Shadow_Breaker
de ins en outs moet ik nog krijgen. Eerst moet ik zeker weten of Smartie het nog kan leveren. Maar bedankt voor het aanbod....
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
400 euro voor de instalatie bij een garage van een vriend van me
maar voor hij definitief ja zegt wil hij weten wat er allemaal in het JCW-pack inzit en als er iemand aan de instalatie manual kan geraken zou hij heel blij zijn want dan kan hij kijken hoeveel werk dit is.
dus als iemand me een link zou kunnen doorsturen met de manual?
groetjes
maar voor hij definitief ja zegt wil hij weten wat er allemaal in het JCW-pack inzit en als er iemand aan de instalatie manual kan geraken zou hij heel blij zijn want dan kan hij kijken hoeveel werk dit is.
dus als iemand me een link zou kunnen doorsturen met de manual?
groetjes
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het topic staat in de R56 sectie.
Dit is de handleiding voor de R56 JCW Kit
Dit is de installatie voor de 1ste generatie wat véél meer werk is door wisselen van compressor en cilinderkop.
Beide hebben een software update wat door de dealer gedaan moet worden.
Dit is de installatie voor de 1ste generatie wat véél meer werk is door wisselen van compressor en cilinderkop.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
inderdaad dat is het exacte probleem. de software update kan die goede vriend van me niet doen.Berthil schreef:Het topic staat in de R56 sectie.

- smartie
- Bijna verslaafd
Bericht
Software update is reeds gedaan bij aflevering van pakket door bijgeleverde CD die geupload dient te worden.
N.a.v. chassisnummer is software reeds voorgeprogrammeerd. (eenmalig te gebruiken)
Punt nu alleen is dat ik nog een dealer zoek die na die tijd effe de boel nog moet uploaden/opschonen/storingsvrij dient te maken.
(Dealer D´land rekent € 70 maar hier willen ze het niet doen zonder zelf te mogen leveren/installeren)
Iemand die een dealer weet die het zou willen doen?
Inmiddels eentje gevonden die € 150 rekent.
Iemand goedkopere optie?
N.a.v. chassisnummer is software reeds voorgeprogrammeerd. (eenmalig te gebruiken)
Punt nu alleen is dat ik nog een dealer zoek die na die tijd effe de boel nog moet uploaden/opschonen/storingsvrij dient te maken.
(Dealer D´land rekent € 70 maar hier willen ze het niet doen zonder zelf te mogen leveren/installeren)
Iemand die een dealer weet die het zou willen doen?
Inmiddels eentje gevonden die € 150 rekent.
Iemand goedkopere optie?
Regards