Beek R56/R55 Tuning
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
vind je het gek dat we ongeduldig worden ? overal lees je dat andere tuners wel kunnen aanpassen, maar beek nog steeds niet. andere prioriteiten ofzo ?
toch gek als je ze reclame ziet maken met "minispeed"
klink mss nogal cru, maar ...
er moet toch een reden zijn waarom ze er nog niet in slagen
Beek heeft een zeer goede reputatie, maar heb de indruk dat ze nu de boot aan het missen zijn. zoveelste langer het duurt, zoveelste meer mensen uit ongeduld gaan uitwijken naar andere tuners
Hans schreef:Wat zijn jullie toch ongeduldig.. maar ze kunnen er nog niet in![]()
Heeft te maken met waar ze de ecu vandaan halen.. en die is nog niet klaar, als Beek die klaar heeft gaan ze natuurlijk gelijk aan de slag! Want er staan aardig wat Mini's op de wachtlijst
vind je het gek dat we ongeduldig worden ? overal lees je dat andere tuners wel kunnen aanpassen, maar beek nog steeds niet. andere prioriteiten ofzo ?
toch gek als je ze reclame ziet maken met "minispeed"
klink mss nogal cru, maar ...
er moet toch een reden zijn waarom ze er nog niet in slagen
Beek heeft een zeer goede reputatie, maar heb de indruk dat ze nu de boot aan het missen zijn. zoveelste langer het duurt, zoveelste meer mensen uit ongeduld gaan uitwijken naar andere tuners
- dragon
- One wheel wonder
Bericht
Tja daarmee dat ik hem ook heb laten tunen bij heinz, het duurde mij wat te lang en op 23 september hebben we een trackday op La Croix en ik wou hem getuned hebben voor deze dag. Resultaten mogen er zijn. 210,5 pk en 303 Nm koppel.
Nu nog een andere intercooler en dan komt hij op een 225 a 230 pk

- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
voel je het verschl duidelijk dragon?
prijs miss?
vind ook dat het lang duur bij Beek..
Gr.M
dragon schreef:Tja daarmee dat ik hem ook heb laten tunen bij heinz, het duurde mij wat te lang en op 23 september hebben we een trackday op La Croix en ik wou hem getuned hebben voor deze dag. Resultaten mogen er zijn. 210,5 pk en 303 Nm koppel.
voel je het verschl duidelijk dragon?
prijs miss?
vind ook dat het lang duur bij Beek..

Gr.M
- William Blake
- Bijna verslaafd
- dragon
- One wheel wonder
Bericht
Tja der zijn er die meer vragen dan dat. Garantie daar geloof ik niet in bij geen enkele tuner, als er iets aan de motor mankeert trekken ze zich toch allemaal terug. Garantie krijg je wel op de tuning zelf maarja daar ben je niet vet mee. Ik heb dat 1 keer kunnen gebruiken met men X5. Turbo was stuk en die hebben ze dan onder garantie vervangen bij Bmw zelf daarna terug naar heinz geweest om hem gratis terug te chippen want het programma is er dan uit 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Veel tuners geven wel garantie op de aandrijflijn (tegen bijbetaling uiteraard).
Ik heb zelf slechte ervaringen met Motortrend die bij mij de Digi-tec installatie heeft gedaan. Destijds 1250 euro voor een pulley, bougies en software!
Kom ik daar terug om de bougies te wisselen zoals ze hebben voorgeschreven en meld uit eerlijkheid dat ik MTH software er op heb zitten. De verkoper loopt naar mijn auto die al binnen staat, kijkt naar de pulley en zegt dat mijn riem er scheef op zit als gevolg van de software
Hij wil er niks meer aan doen, zelfs de bougies niet wisselen of de riem recht drukken. Ik direct naar de BMW dealer en die heeft de riem er binnen 5 minuten weer correct op zitten en sindsdien is het niet meer gebeurd.
Achteraf was het een bekend probleem van de Digit-tec tuning omdat men zelfs voor die 1250 Euro geen kleinere riem monteerd. Motorend wist dus precies waar op te letten en zich zo onder hun eigen onvolkomenheden uit te draaien.
Ik weet 100% zeker dat je zoiets bij Beek niet zal overkomen, die nemen verantwoordlijkheid voor de dingen die ze doen.
Ik heb zelf slechte ervaringen met Motortrend die bij mij de Digi-tec installatie heeft gedaan. Destijds 1250 euro voor een pulley, bougies en software!
Kom ik daar terug om de bougies te wisselen zoals ze hebben voorgeschreven en meld uit eerlijkheid dat ik MTH software er op heb zitten. De verkoper loopt naar mijn auto die al binnen staat, kijkt naar de pulley en zegt dat mijn riem er scheef op zit als gevolg van de software

Hij wil er niks meer aan doen, zelfs de bougies niet wisselen of de riem recht drukken. Ik direct naar de BMW dealer en die heeft de riem er binnen 5 minuten weer correct op zitten en sindsdien is het niet meer gebeurd.
Achteraf was het een bekend probleem van de Digit-tec tuning omdat men zelfs voor die 1250 Euro geen kleinere riem monteerd. Motorend wist dus precies waar op te letten en zich zo onder hun eigen onvolkomenheden uit te draaien.
Ik weet 100% zeker dat je zoiets bij Beek niet zal overkomen, die nemen verantwoordlijkheid voor de dingen die ze doen.
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Annet
Wacht maar, tot we afgevallen zijn en de krukken niet meer mee hoevenSid schreef:beek r56 - nog steeds ongeklopt

Annet

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
Ps. sorry Daantje je weet wie het zegt he
Met die ski laaf eruit scheelt het ook weer een hoop kilootjes jaSid schreef:prima, dump ik daan eruitBMW X3 schreef:Wacht maar, tot we afgevallen zijn en de krukken niet meer mee hoevenSid schreef:beek r56 - nog steeds ongeklopt![]()
Annet

gr.
floris
Ps. sorry Daantje je weet wie het zegt he

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors