Extreme slijtage alle cilinders vooral van cilinders 1 en 4. motor net 30.000 km gelopen!.
Speling van de zuiger bovenin met de hand zichtbaar! Cilinder 1 grootste slijtage vandaar
de olie.
Cilinderblok zal vervangen moeten worden....
![:shock :shock](./images/smilies/shock.gif)
Huh ik vrees dat dit een volledig nieuw blok worddvrinsum schreef:Eerste resultaten van het onderzoek aan mijn Mini:
Extreme slijtage alle cilinders vooral van cilinders 1 en 4. motor net 30.000 km gelopen!.
Speling van de zuiger bovenin met de hand zichtbaar! Cilinder 1 grootste slijtage vandaar
de olie.
Cilinderblok zal vervangen moeten worden....
Shit, echt klote man! Is de auto al uit de garantie? Ik zou toch proberen te claimen bij BMW. Je weet nooit of je mazzel hebt.dvrinsum schreef: Cilinderblok zal vervangen moeten worden....
Ligt niet aan Beek tuning... Ligt aan tuning in het algemeen.thavipah schreef:Shit, echt klote man! Is de auto al uit de garantie? Ik zou toch proberen te claimen bij BMW. Je weet nooit of je mazzel hebt.dvrinsum schreef: Cilinderblok zal vervangen moeten worden....
Zijn er berichten van mensen met JCW tuning (achteraf) die dezelfde problemen hebben?? Ik had tot voorkort nog steeds jeuk om dat te laten doen.. Maar heb echt geen zin in gezeik met het motorblok want dan zal je zien dat het net na de garantie gaat gebeuren.
Ik snap Daiel zijn reactie goed. Langzaam maar zeker komen er steeds meer berichten van problemen met Beek tuning. Als ik het erop zou hebben dan zou ik hem snel weer OEM zetten om gezeik te voorkomen.
Tegelijkertijd vraag ik mij af hoeveel auto's er door ze getuned zijn en over hoeveel procent uitval we het nu hebben?? Iedere motorschade is er een teveel natuurlijk, maar als dit gaat om 3 auto's op de 1.000 (ik noem maar even wat) dan valt het procentueel wel mee.
Veel succes met het oplossen van deze ellende. Wat ga je doen? Een nieuw motorblok of haal je ergens een gereviseerde vandaan. Ik zie die blokken nog weleens op ebay.de voorbij komen.
Onze sponsors