Diesel tuning

Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

17 jun 2008, 15:16

Let op wij zijn wel verwend met zulke lage prijzen van Beek & Heinz
Dit zijn redelijk normale prijzen voor een tuning.. allemaal staat er erg weinig informatie in dat mailtje :?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

17 jun 2008, 16:16

Verdeler van hamann belgië is actief op bimmerboard.be mss kan hij je meer vertellen? Valt dan nog beter mee dan ik dacht eig van prijs. Idd wel veel voor tuning, voor dat geld heb je betere alternatieven ...
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

17 jun 2008, 16:35

zal beek 325€ rekenen?!

Coen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

17 jun 2008, 17:24

wel voor een R56 2007 model (niet diesel) 2008 met Dastec zullen een stuk meer gaan kosten..
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

17 jun 2008, 17:26

Ben benieuwd!

any news van het beek front voor het tunen van diesel?!
of begin 2009?

coen
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

17 jun 2008, 18:30

Zal je wel een diesel kopen met deze prijzen.. (van de diesel)
Mijn Clubman Cooper-S met Dastec en 204pk rijd nog steeds 1ltr op 11,4km 8)
Omslagpunt ligt nu op 35000km per jaar ofzo :s
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gent
Berichten: 2602
Lid geworden op: 21 aug 2007, 19:50

17 jun 2008, 20:25

ik snap nog altijd niet dat bv heinz en andere tuners de diesel kan tunen van modeljaar 2008 en beek niet???
mss toch eens bij heinze gaan luisteren dan
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

17 jun 2008, 20:33

35k red ik makkelijk :lol:

reed met mijn zilvere S 30k afgelopen jaar :lol:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

18 jun 2008, 09:48

En dan!? heb je €70,- bespaard :lol: Is het omslagpunt Coen!
@smetje, benieuwd wat Heinz kan! 8) Daarna even op de rollenbank van Beek
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

18 jun 2008, 09:59

@ smetje: Der abt, pieterdg en ik hebben alledrie Heinz software en zijn daar ook alledrie tevreden over :wink:. Enige minpunt is dat zijn bank niet correct loopt.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

18 jun 2008, 11:01

Maar jullie hebben geen diesel.. :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

18 jun 2008, 11:29

Mijn pa wel, en geloof me die is in de wolken van zijn tuning. Laat altijd dikke rookpluimen achter zich ook met zijn x5 :wink:. Die haat als een speer :wink:
Tristan
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: In het noorden van Nederland
Berichten: 237
Lid geworden op: 15 nov 2007, 08:45

18 jun 2008, 11:34

X5 is geen mini he :P
Ben benieuwd naar de specs .... voor de mini dan.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5414
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:21

18 jun 2008, 11:49

Dikke rookpluimen uit een X5 diesel :? Dat vind je cool? Ik vind dat verkeerde tuning.. en asociaal..

(tenzij het rubberpluimen zijn 8) maar dat lijkt me sterk met een X5 )
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

18 jun 2008, 11:52

Hans schreef:Dikke rookpluimen uit een X5 diesel :? Dat vind je cool? Ik vind dat verkeerde tuning.. en asociaal..

(tenzij het rubberpluimen zijn 8) maar dat lijkt me sterk met een X5 )
Waarom is dat verkeerd? ecu remap is toch veranderen van de inspuiting ... dan krijg je toch een hoop roet uit je uitlaaten als je het pedaal tegen de bekleding drukt? Rubberpluimen zijn idd wat moeilijker met een 4x4

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”