ALTA MCS R56 tuning.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog niks over de ALTA spullekes bekend? Ze moeten opschieten daar! Wachten op die spullen duurt al zo lang! Laat staan als we straks dat hele lijstje hebben besteld. 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop inderdaad ook dat het meevalt met de prijs.
Ze moeten inderdaad niet eerst beloven dat het héél betaalbaar wordt en het vervolgens niet door duwen. Maar goed we zullen zien. Ik hoop dat we in ieder geval deze week nog krijgen te horen hoe het zit.

Ze moeten inderdaad niet eerst beloven dat het héél betaalbaar wordt en het vervolgens niet door duwen. Maar goed we zullen zien. Ik hoop dat we in ieder geval deze week nog krijgen te horen hoe het zit.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Dit had ik nog op NAM gevonden.
Gepost op 2-4-2007.Catback will be shipping in about 4 weeks or so. I think we will have some at the Dragon! We will run a special price on the catback for $899, including shipping. Compared to other systems, it is 3" 304SS, uses high tech V-bands and clamps everywhere, straight through 3" mufflers, and Dual wall SS tips, that will not discolor, and of course will make the power we show above!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is 899 dollar voor een catback uitlaat niet een beetje veel? Linkje Maaij?Maaij schreef:Dit had ik nog op NAM gevonden.Gepost op 2-4-2007.Catback will be shipping in about 4 weeks or so. I think we will have some at the Dragon! We will run a special price on the catback for $899, including shipping. Compared to other systems, it is 3" 304SS, uses high tech V-bands and clamps everywhere, straight through 3" mufflers, and Dual wall SS tips, that will not discolor, and of course will make the power we show above!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
http://www.northamericanmotoring.com/fo ... hp?t=96586
Ergens onderaan staat het. Als de prijzen bekend zijn dan krijg ik het nog te horen.
$899 (€691) is niet echt goedkoop, maar een Milltek voor de r53 kost ook €625. Een Maxi-Tuner einddemper kost €499. Hopenlijk kunnen we een mooi prijsje krijgen voor een groupbuy.
Ergens onderaan staat het. Als de prijzen bekend zijn dan krijg ik het nog te horen.
$899 (€691) is niet echt goedkoop, maar een Milltek voor de r53 kost ook €625. Een Maxi-Tuner einddemper kost €499. Hopenlijk kunnen we een mooi prijsje krijgen voor een groupbuy.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoop dat we met de groupbuy een interessant aanbod kunnen krijgen. Ben nu wel heel benieuwd naar de prijzen van de andere spullen.
En ze zeiden dat het zó betaalbaar zou worden...Maaij schreef:$899 (€691) is niet echt goedkoop, maar een Milltek voor de r53 kost ook €625. Een Maxi-Tuner einddemper kost €499. Hopenlijk kunnen we een mooi prijsje krijgen voor een groupbuy.

Onze sponsors