Dan fahren we wel nach Duitsland hoor!320d touring schreef:Dus in ons door belastingen verziekte landjeongeveer 2350 euro !

Dan fahren we wel nach Duitsland hoor!320d touring schreef:Dus in ons door belastingen verziekte landjeongeveer 2350 euro !
Ik verwacht dat als ze een beetje hun hersens gebruiken daar dat ze met een JCW verlagingskit komen die hem diep genoeg op het asfalt leggen. Daar is nu dé vraag naar volgens mij met die off-road-af-fabriek-afstelling van ze!èrcé schreef:Mooi dat ik het zakelijk doe, gaat weer fijn wat BTW vanaf. Maar 1 centimeter naar beneden is wel wat weinig, zal dus een andere verlagingsset gaan worden. Klopt het nou dat er nog een andere bodykit van JCW zelf komt?
Ja, je zou het eigenlijk wel verwachten. Maar dat er minder pk uit gehaald is wil absoluut niet zeggen dat hij "trager" is dan de vorige JCW. Een achteruitgang zullen ze bij BMW/MINI zeker niet gaan boeken.èrcé schreef:hehe, tja, maar ik had ook verwacht dat ze met wat meer dan 192pk aan zouden komen...
Ja ik ben wel benieuwd. Vond het zó raar dat de fabriek hogere cijfers gaf voor de JCW dan hij in werkelijkheid kreeg. Daar hebben ze waarschijnlijk héél veel commentaar op gehad. Wie weet hebben ze het nu wel "eerlijk" gemeten. We zullen zien!FastBunny schreef:Toch opvallend dat je qua cijfers niet voorbij de oude JCW Upgrade (200pk) komt. Qua koppel heb je wel iets meer. Al komen wij zelf op 218PK en 260nm uit bij Beek op de rollebank. Ben wel benieuwd wat een R56 S en R56 S JCW doet op de rollebank.
En in de praktijk zal het allemaal wel niet gek veel uitmaken denk ik zoMaar het volk is dol op cijfertjes en dan is een R53 Works met 200/210PK wel 'beter' dan een R56 met 192PK
En de prijs, tja... John Cooper Works is niet goedkoop, maar je krijgt wel officiële tuning en je mag je auto een echte JCW noemen
Het probleem van te weinig vermogen op een R53 JCW kan vertekend zijn. Er zijn veel mensen die roepen dat het komt doordat het luchtfilter aan de achterkant een extra klep heeft die bij een rollebank weinig lucht krijgt en op de weg deze lucht wel krijgt. Als er daar ook een ventilator zou staan zou je best op de orginele waardes kunnen komen. Zoiets kan je straks wellicht weer krijgen als ze het luchtfilter een extra klep geven aan de achterkant.CooperS-lightningblue schreef: Ja ik ben wel benieuwd. Vond het zó raar dat de fabriek hogere cijfers gaf voor de JCW dan hij in werkelijkheid kreeg. Daar hebben ze waarschijnlijk héél veel commentaar op gehad. Wie weet hebben ze het nu wel "eerlijk" gemeten. We zullen zien!
De ECU van de R56 kan door beek ook aangepast worden, waarom zou je dan wachten op JCW.Maaij schreef:Als de prijs incl montage is, vind ik het nog wel meevallen.
Kijken of Beek ook aan die JCW ECU kan komen
Onze sponsors