Trillen na verlaging en nieuwe software
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Trillen na verlaging en nieuwe software
ben bij beek geweest en de auto trilde al wel na de kw set maar met dit vermogen heb je er veel meer last van :S gaat dit wel weg na inslijten homokineten ?
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inslijten van homokineten?
Daar heb ik als monteur nog nooit van gehoord

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De aandrijfassen komen onder een iets andere hoek te staan en dit slijt weer opnieuw in waardoor het trillen tijdens optrekken geleidelijk aan weer minder wordt. Zelf ook meegemaakt.
Bij de R53 is dit wel het geval na verlaging.BlueCooperS schreef:Inslijten van homokineten?![]()
![]()
De aandrijfassen komen onder een iets andere hoek te staan en dit slijt weer opnieuw in waardoor het trillen tijdens optrekken geleidelijk aan weer minder wordt. Zelf ook meegemaakt.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik lees in ieder geval van het trillen-na-verlaging-probleem zo goed als niets in de R56 topics op andere fora, ik dacht dat die er helemaal geen last van had.
Weet ik helaas niet. Misschien ben jij de eerste die het gaat meemakenspeedy schreef:bij r56 anders dan Berthil?

Ik lees in ieder geval van het trillen-na-verlaging-probleem zo goed als niets in de R56 topics op andere fora, ik dacht dat die er helemaal geen last van had.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
nee hoor Daiel. Mijn beide MINI's doen het ook. En volgens Klaas gaat het niet over, dus wen er maar aan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors