Hoi Allemaal,
ik heb een klein probleem.
de auto maakt een schurend geluid als deze koud is (niet de diesel ratel als je het mij vraagd)
dit is alleen als ik rij dus niet als ie stil sta dit is de eerste 2,5 km te horen daarna weg
iemand een idee
gaat om een cooper s r56
gr eric
Wegrij geluid toch diesel geluid .... wat nu
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Achter de remschijven zit een beschermingsplaatje van alu. Het kan zijn dat deze net wat verbogen is bij het monteren van het wiel waardoor het lichtjes tegen de remschijf aanloopt. Of beter, de remschijf loopt tegen het beschermingsplaatje
Nr. 12 in de tekening:

Nr. 12 in de tekening:

- kroezeder
- Mod virus alert!
Bericht
na gisteren gekene t ehebben bleek het niet het bovenstaande te zijn helaas !! gisteren nog hele uitlaat lijn vanavf het blok na gelopen je weet maar nooit na plaatsen uitlaat.
deze ochtend waalwijk dronten afgelegd en ja de eerst 4 minweer het geluid kon het niet plaatsen in eerste instantie dacht ik hee heb scangauge geplaatst klepje niet dich en tja deze kon beter dicht.
in dronten de auto geparkeerd en later weg gereden geen geluid.
later de auto geparkeerd 3 uur gestaan wil en ja hoor.
een diesel ratel en geen kleine ook !!! nu was ik in dronten maar klinken als een tracktor met sport uitlaat niet echt de bedoeling.
maar nu ben ik erg benieuwd.
auto 2007
tot 2009 2 x vervangen
2010 nieuwe motor compleet
2010 eind weerdom vervangen
dit alles bij de bmw dealer in D
wat gaat de nl dealer nu doen ???
iemand een idee na de uitzending tros ???
ik hoor het graag voor als ze betalen zeggen want dan rij ik hem even ergen bij mini nl naar binnen en wel via de voordeur !!!
gr eric
deze ochtend waalwijk dronten afgelegd en ja de eerst 4 minweer het geluid kon het niet plaatsen in eerste instantie dacht ik hee heb scangauge geplaatst klepje niet dich en tja deze kon beter dicht.
in dronten de auto geparkeerd en later weg gereden geen geluid.
later de auto geparkeerd 3 uur gestaan wil en ja hoor.
een diesel ratel en geen kleine ook !!! nu was ik in dronten maar klinken als een tracktor met sport uitlaat niet echt de bedoeling.
maar nu ben ik erg benieuwd.
auto 2007
tot 2009 2 x vervangen
2010 nieuwe motor compleet
2010 eind weerdom vervangen
dit alles bij de bmw dealer in D
wat gaat de nl dealer nu doen ???
iemand een idee na de uitzending tros ???
ik hoor het graag voor als ze betalen zeggen want dan rij ik hem even ergen bij mini nl naar binnen en wel via de voordeur !!!
gr eric

Onze sponsors