IEmand ervaring hiermee of wetende of dit mogelijk is?
thanks
Dumpvalve op een D?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Het is mogelijk, het is alleen niet aan te raden.
Je verliest je complete druk bij schakelen.. dus elke keer moet de turbo weer eerst druk aanmaken na het schakelen. Het verslechterd je prestaties dus eigenlijk.
Je verliest je complete druk bij schakelen.. dus elke keer moet de turbo weer eerst druk aanmaken na het schakelen. Het verslechterd je prestaties dus eigenlijk.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Kan wel.. maar dan wordt het elektrisch bediend. Het werkt niet zoals een dumpvalve bij benzine maar je krijgt wel het geluid 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- sscooper
- 4 op een rij!
- Locatie: Mortsel
Bericht
is toch enkel op een Diesel bedoel je dat de turbo terug druk moet aanmaken en het je prestaties verslechterd bedoel je he?... op de S heb ik hier enkel maar positieve bevindingen en leuk
en reeds 2 jaar op mn S staan ..
op diesel is dit idd niet mogenlijk omdat het een heel ander soort turbodruk is..
BMX schreef:Het is mogelijk, het is alleen niet aan te raden.
Je verliest je complete druk bij schakelen.. dus elke keer moet de turbo weer eerst druk aanmaken na het schakelen. Het verslechterd je prestaties dus eigenlijk.
is toch enkel op een Diesel bedoel je dat de turbo terug druk moet aanmaken en het je prestaties verslechterd bedoel je he?... op de S heb ik hier enkel maar positieve bevindingen en leuk

op diesel is dit idd niet mogenlijk omdat het een heel ander soort turbodruk is..

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht

Bij een benzine versie is het leuk + goed
Is idd alleen voor een diesel wat ik zeisscooper schreef:BMX schreef:Het is mogelijk, het is alleen niet aan te raden.
Je verliest je complete druk bij schakelen.. dus elke keer moet de turbo weer eerst druk aanmaken na het schakelen. Het verslechterd je prestaties dus eigenlijk.
is toch enkel op een Diesel bedoel je dat de turbo terug druk moet aanmaken en het je prestaties verslechterd bedoel je he?... op de S heb ik hier enkel maar positieve bevindingen en leuken reeds 2 jaar op mn S staan ..
op diesel is dit idd niet mogenlijk omdat het een heel ander soort turbodruk is..

Bij een benzine versie is het leuk + goed

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors