Hallooooo,
ik heb een vraag zit te denken om volgende week misschien een dikkere stabistang te laten monteren en powerflexbussen nu staan er verschillende op de site van Beek,
Wat zou de verstandigse keus wezen
http://www.minispeed.nl/categorie.php?cat=46&model=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Eindresultaat Uitlijnen en montage stabi Whiteflex
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Eindresultaat Uitlijnen en montage stabi Whiteflex
Laatst gewijzigd door Casper op 30 jul 2013, 16:25, 3 keer totaal gewijzigd.

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Maar welke dan
Kijk da is duidelijke taal dus jij zegt nee Roy
Ik ga namelijk volgende week me auto uitlijnen en uitwegen en ik dacht misschien kan ik het meenemen. Als ik er toch ben


mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Maar welke dan
De kosten van uitwegen kun je je ook besparen als je er toch geen circuit mee gaat rijden. Gewoon optisch rondom op dezelfde hoogte zetten...
- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Maar welke dan
Ok daar hoor ik ook verschillende verhalen over maar iedereen zegt wel laten uitlijnen (nieuwe velgen en nieuwe verlaging)MartijnGizmo schreef:De kosten van uitwegen kun je je ook besparen als je er toch geen circuit mee gaat rijden. Gewoon optisch rondom op dezelfde hoogte zetten...

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- PjV
- Be Mini
- Locatie: TH
Bericht
Re: Maar welke dan
Ik zou 'm niet laten uitwegen, maar stabi en de powerflex bussen wel laten monteren.
Ook extra harde rubbers in je motorsteunen zijn het overwegen waard.
Je levert wel wat comfort in, maar daar heeft een mini toch al teveel van
Ook extra harde rubbers in je motorsteunen zijn het overwegen waard.
Je levert wel wat comfort in, maar daar heeft een mini toch al teveel van


- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Maar welke dan
uitlijnen zou ik ook pas doen als je helemaal tevreden bent met de hoogte nu want als je er weer aan gaat draaien kun je weer gaan uitlijnen 

- Casper
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Maar welke dan
Thnxs mannen, bevestigd aardig me mening was al niet zo overtuigd van het uitwegen maar van het uitlijnen wel. Dus dat laat ik zeker doen het uitwegen laat ik even voor wat het is
Qua stabistang zijn de meningen verdeeld ga ik nog maar even over slapen dan

Qua stabistang zijn de meningen verdeeld ga ik nog maar even over slapen dan


mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Ian
- Be Mini
Bericht
Re: Maar welke dan
Gewoon de whiteline. Is iets goedkoper dan de alta of M7, maar volgens Klaas (Beek) net zo goed.
En JA, je voelt het verschil met
De MINI heeft nu minder last van onderstuur en bij mij kan de stabi nog 2 standjes strakker
En JA, je voelt het verschil met

De MINI heeft nu minder last van onderstuur en bij mij kan de stabi nog 2 standjes strakker

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Maar welke dan
Sja, en Klaas vertelde mij weer dat bij een schroefset uitlijnen niet nodig is en je beter kunt laten uitwegen. Ik heb destijds na montage van de schroefset wel allebei laten doen maar er hoefde helemaal niks aangepast te worden.MartijnGizmo schreef:Uitlijnen idd wel altijd doen na onderstelaanpassingen!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Re: Maar welke dan
Als die schroefset op dezelfde hoogte is als origineel, dan niet...
Bij een MINI verandert aan de voorkant altijd de sporing als je de auto (flink) verlaagd. Aan de achterkant zowel sporing als wielvlucht.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Maar welke dan
Volgens mij kost uitwegen niet zoveel, dus als je twijfelt of het wel of geen nut heeft, of als je het niet nuttig maar alleen maar leuk/spannend vindt, gewoon doen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- ajede
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Gelderland
Bericht
Re: Maar welke dan
Ach,buiten dat ik persoonlijk uitlijnen een must vindt na verlagen, zijn de meeste zaken die over het algemeen genoemd worden overbodig enamper tot niet merkbaar als je alleen op de openbare weg zit met je Mini.
Maar als autofreak geef je graag geld uit aan je hobby en de automotive industrie vaart er wel bij!

Maar als autofreak geef je graag geld uit aan je hobby en de automotive industrie vaart er wel bij!


Onze sponsors