Eindresultaat Uitlijnen en montage stabi Whiteflex

Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Eindresultaat Uitlijnen en montage stabi Whiteflex

26 jul 2013, 20:28

Hallooooo,

ik heb een vraag zit te denken om volgende week misschien een dikkere stabistang te laten monteren en powerflexbussen nu staan er verschillende op de site van Beek,

Wat zou de verstandigse keus wezen

http://www.minispeed.nl/categorie.php?cat=46&model=4" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Casper op 30 jul 2013, 16:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
spenki
Sponsor
Contacteer:

Re: Maar welke dan

26 jul 2013, 20:47

Verstandig is om met dat geld lekker wat anders te doen.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2013, 20:48

Kijk da is duidelijke taal dus jij zegt nee Roy :D Ik ga namelijk volgende week me auto uitlijnen en uitwegen en ik dacht misschien kan ik het meenemen. Als ik er toch ben
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2013, 21:21

De kosten van uitwegen kun je je ook besparen als je er toch geen circuit mee gaat rijden. Gewoon optisch rondom op dezelfde hoogte zetten...
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2013, 21:22

MartijnGizmo schreef:De kosten van uitwegen kun je je ook besparen als je er toch geen circuit mee gaat rijden. Gewoon optisch rondom op dezelfde hoogte zetten...
Ok daar hoor ik ook verschillende verhalen over maar iedereen zegt wel laten uitlijnen (nieuwe velgen en nieuwe verlaging)
Afbeelding

PjV
Be Mini
Be Mini

26 jul 2013, 21:31

Ik zou 'm niet laten uitwegen, maar stabi en de powerflex bussen wel laten monteren.
Ook extra harde rubbers in je motorsteunen zijn het overwegen waard.
Je levert wel wat comfort in, maar daar heeft een mini toch al teveel van :mrgreen:
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2013, 21:36

Uitlijnen idd wel altijd doen na onderstelaanpassingen!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jul 2013, 21:43

uitwegen heb ik ook nooit gedaan en mis er niets aan :D
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

26 jul 2013, 21:45

uitlijnen zou ik ook pas doen als je helemaal tevreden bent met de hoogte nu want als je er weer aan gaat draaien kun je weer gaan uitlijnen ;)
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 jul 2013, 21:45

Thnxs mannen, bevestigd aardig me mening was al niet zo overtuigd van het uitwegen maar van het uitlijnen wel. Dus dat laat ik zeker doen het uitwegen laat ik even voor wat het is :D

Qua stabistang zijn de meningen verdeeld ga ik nog maar even over slapen dan :slapen
Afbeelding

Ian
Be Mini
Be Mini

27 jul 2013, 00:28

Gewoon de whiteline. Is iets goedkoper dan de alta of M7, maar volgens Klaas (Beek) net zo goed.

En JA, je voelt het verschil met :rijden

De MINI heeft nu minder last van onderstuur en bij mij kan de stabi nog 2 standjes strakker :mrgreen:
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2013, 13:25

MartijnGizmo schreef:Uitlijnen idd wel altijd doen na onderstelaanpassingen!
Sja, en Klaas vertelde mij weer dat bij een schroefset uitlijnen niet nodig is en je beter kunt laten uitwegen. Ik heb destijds na montage van de schroefset wel allebei laten doen maar er hoefde helemaal niks aangepast te worden.
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2013, 13:38

Als die schroefset op dezelfde hoogte is als origineel, dan niet... ;) Bij een MINI verandert aan de voorkant altijd de sporing als je de auto (flink) verlaagd. Aan de achterkant zowel sporing als wielvlucht.
Marcel Always Open
Cabrio-King

27 jul 2013, 14:58

Volgens mij kost uitwegen niet zoveel, dus als je twijfelt of het wel of geen nut heeft, of als je het niet nuttig maar alleen maar leuk/spannend vindt, gewoon doen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 jul 2013, 20:59

Ach,buiten dat ik persoonlijk uitlijnen een must vindt na verlagen, zijn de meeste zaken die over het algemeen genoemd worden overbodig enamper tot niet merkbaar als je alleen op de openbare weg zit met je Mini.

Maar als autofreak geef je graag geld uit aan je hobby en de automotive industrie vaart er wel bij!

:D
Afbeelding

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”