Kras op de velg
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- horn
- Be Mini
Bericht
Huh? Er zijn volgens mij genoeg bedrijven die een velg onzichtbaar kunnen repareren. Hoeft ook niet de wereld te kosten. Heb onder mijn 911 mijn 4 velgen volledig laten repareren, alle beschadigingen weg, velg gericht, alle velgen opnieuw geepoxeerd, buitenste rand gepolijst plús velgdoppen meegekleurd voor 75 euro per velg... en het ziet er perfect uit!320d touring schreef:Er zit inmiddels al een nieuwe op, als ie gerepareerd is blijf ik toch altijd wat er aan zien
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- menfis
- Leerling Mini lid
Bericht
Bedankt voor de info. Bij mij gaat het om de rechtervoorvelg, met toch al gauw krassen van enkele mm. (Kan aan mijn rijstijl liggen, vorige wagen was een BMW compact met 16" velgen met bandhoogte van 70, nog niet veel stoepranden tegengekomenen die zo hoog waren, en blijkbaar is een nieuwe mini toch niet zo mini meer.) Ik heb al op een paar plaatsen geinformoreerd, maar die hadden het al snel over enkele honderen euries, of in het ergste geval over de vervanging van de velgrand (nog duurder). Kan je mij het adres geven waar jij geweest bent? Liever enkele km. meer rijden, dan belachelijke prijzen te betalen, en rijden blijft altijd leuk, zeker als je er geld mee uitbespaard, ook al kost het meeer aan benzine!
Grtz, Glen
Grtz, Glen
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors