Derde gordel achterin MINI

De 2e generatie vanaf 2006
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

Derde gordel achterin MINI

11 aug 2008, 13:02

Het is toch erg ook, moet je als dealer een vraag gaan stellen hier.. Maar ik heb een klant en die wil een derde gordel in zijn nieuwe MINI.. Weten jullie hier een oplossing voor...

Groetjes,

Linda/ MINI Veenendaal
Shadow_Breaker
GPc-0001

Re: Derde gordel achterin MINI

11 aug 2008, 13:08

Let's MINI schreef:Het is toch erg ook, moet je als dealer een vraag gaan stellen hier.. Maar ik heb een klant en die wil een derde gordel in zijn nieuwe MINI.. Weten jullie hier een oplossing voor...

Groetjes,

Linda/ MINI Veenendaal
Nieuwe achterbank laten instaleren met nieuwe bevestigingspunten?
of nieuwe mini laten maken :p

Ik weet dat dit in België onmogelijk is omdat je mini dan terug door een keuring moet gaan omdat je hem dan als prototype moet laten inschrijven (5 ipv 4 personen) vandaar dat dit nogal lastig is.
Maar in nederland zijn de regels mij totaal onbekent dus mss kan iemand hier een aanvaardbare optie geven?
veel succes met u zoektocht naar een oplossing.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

11 aug 2008, 13:15

in nederland staat een mini ook als 4P op kenteken maarja wat men niet weet he :wink: gaan ze bij een keuring nooit moeilijk om doen denk ik. Maar ja ik heb zo ook geen oplossing

Greetz BigD
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

11 aug 2008, 13:25

Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank. :D

Bij de MINI R56 Coupe lijkt het me zowieso niet lekker zitten; zo boven op de gordelsloten...
Dan moet je de achterbank gaan ombouwen, zodat je een zitplaats(je) tussen de gordelsloten krijgt. En dan mag je het probleem oplossen om de gordelbevestigingspunten zodanig vast te krijgen dat ze bij een aanrijding wel de passagier op de plek houden...
Shadow_Breaker
GPc-0001

11 aug 2008, 13:28

Robert schreef:Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank. :D

Bij de MINI R56 Coupe lijkt het me zowieso niet lekker zitten; zo boven op de gordelsloten...
Dan moet je de achterbank gaan ombouwen, zodat je een zitplaats(je) tussen de gordelsloten krijgt. En dan mag je het probleem oplossen om de gordelbevestigingspunten zodanig vast te krijgen dat ze bij een aanrijding wel de passagier op de plek houden...
vandaar dat je in belgie dus die aansluitpunten niet mag aanpassen.
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

11 aug 2008, 15:01

Robert schreef:Meest eenvoudige oplossing: Verkoop hem/haar een MINI R55 Clubman met de 3-zitsachterbank. :D

Heb ik al geprobeerd om ze een Clubman te verkopen.. Maar het wil me niet lukken...
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

11 aug 2008, 15:04

Het moet wel kunnen, ik heb het namelijk wel eens eerder gehoord.. Ik zoek nog steeds verder en oplossingen zijn nog steeds welkom...

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”