Wielkast bekleding R56
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
Wielkast bekleding R56
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
de mijne hangen ook al los.. 3 van de 4 wielkassen.. na 8000 km al ofzo heb er nu 14k en het is nog steeds niet gefixed.
ben onlangs naar de dealer geweest, ze zouden aan een gereviseerde versie werken.
alles is besteld binnen garantie uiteraard
ben onlangs naar de dealer geweest, ze zouden aan een gereviseerde versie werken.
alles is besteld binnen garantie uiteraard
- El Presidente
- Mod virus alert!
Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- William Blake
- Bijna verslaafd
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Helaas" heeft niet alleen 2008 er last van.
Re: Wielkast bekleding R56
Mijn 2007 vertoond nu hetzelfde probleem.El Presidente schreef: Dus iedereen die een Mini vanaf ongeveer 2008 heeft controleer je wielkasten, het viel miji pas op toen mijn wielkast op ooghoogte was...

"Helaas" heeft niet alleen 2008 er last van.
- William Blake
- Bijna verslaafd
- HK
- Volledig MINI minded!
Bericht
En alvast een afspraak zien te maken voor reparatie.
Staat er tenminste enige druk op.
Succes, en laat je niet afschepen.
Zou als ik jou was er maar een belletje aanwagen.William Blake schreef:ik heb nog steeds niets gehoord van de dealer... duurt nu al maanden..

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
kwaliteit kon toch beter!
Ik laat me niet afschepen hoor... staat geboekt de 15de en 16de (er moeten nog een paar andere zaken ook gefixt worden..)harmar schreef:Zou als ik jou was er maar een belletje aanwagen.William Blake schreef:ik heb nog steeds niets gehoord van de dealer... duurt nu al maanden..![]()
kwaliteit kon toch beter!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
de mijne gaat na het weekend binnen om hem eindelijk een 100% te zetten.. ik wacht al lang genoeg heb nooit het gevoel dat ze echt hun best doen.. iets wat ik wel ervaar bij een andere dealer in de buurt 

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors