Afdichtingsrubber.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Afdichtingsrubber.
Toen ik vandaag de auto in het sop zette merkte ik dat er aan de onderkant van de deur kant bestuurder geen rubber zit.
Aan de passagierszijde zit er wel een rubber, is dit normaal? Zo ja wat is de reden daarvoor, ene kant wel andere niet?

- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ik weer.
Vandaag met de dealer gesproken.
Beide heren,verkoop en service kunnen geen verklaring geven
We hebben bij diverse types gekeken en allemaal "missen" ze het rubber aan de bestuurderskant muv van een cabbie. Dit had wel een afdichtingsrubber, zij het een stuk smaller.
Aangegeven werd dat het wel vaker voorkomt dat er kleine onderlinge verschillen kunnen plaatsvinden. Dit zou echter geen afbreuk doen aan de kwaliteit c.q. functionaliteit.
Kunnen we hier wat mee....mmwwoo...zondag toch ook maar eens Greg vragen en bij de andere Mini's een kijken (er komen er per slot genoeg
)
Mocht daar geen antwoord uit komen wat meer voldoening geeft zal ik e.e.a eens voorleggen bij BMW Nederland.
Voor nu...geen reden tot paniek lijkt me zo:)
Gr,
Mike
Vandaag met de dealer gesproken.
Beide heren,verkoop en service kunnen geen verklaring geven

We hebben bij diverse types gekeken en allemaal "missen" ze het rubber aan de bestuurderskant muv van een cabbie. Dit had wel een afdichtingsrubber, zij het een stuk smaller.
Aangegeven werd dat het wel vaker voorkomt dat er kleine onderlinge verschillen kunnen plaatsvinden. Dit zou echter geen afbreuk doen aan de kwaliteit c.q. functionaliteit.
Kunnen we hier wat mee....mmwwoo...zondag toch ook maar eens Greg vragen en bij de andere Mini's een kijken (er komen er per slot genoeg

Mocht daar geen antwoord uit komen wat meer voldoening geeft zal ik e.e.a eens voorleggen bij BMW Nederland.
Voor nu...geen reden tot paniek lijkt me zo:)
Gr,
Mike
F56S JCW PRO LCI
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij zit ook alleen aan de bijrijderszijde een rubber onder aan de deur.
(Aan de kleur v.d. auto licht het dus niet
)
Zou het te maken hebben met de Clubdeur of hebben de R56's het ook ?
(Aan de kleur v.d. auto licht het dus niet

Zou het te maken hebben met de Clubdeur of hebben de R56's het ook ?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors