Beste mensen, ik heb besloten afstand te doen van m'n Mini met andere woorden; we zetten'm te koop. Ik heb me door zijn mooie lijn laten inpakken. Nu het is een echte leuk autootje maar ik kan maar niet wennen aan dat cartgevoel. Het is blijkbaar toch iets wat me niet helemaal ligt. Wat me ook stoort is het motorlawaa i. De motor is soepel maar daar stopt het mee. Hij maakt echt te veel lawaai. Blijkbaar komt dit door het "groene" van de motor en met name de roetfilter. Nu als groen rijden het geluidscomfort aantast binnen de wagen hoeft het niet voor mij. Ik denk dat ik het groen rijden nog even ga uitstellen tot dat de techniek wat verder staat. Ik heb dan gisteren ook een nieuwe (lees andere) wagen gekocht.
Die rijdt perfect,Ik rijd zelf voor de 'echte' in een E-klasse Combi sinds januari en er staat al 40.000km op..Echt een degelijke auto maar stiekem wel een beetje saai
jammer maarja ook niks mis met een E klassen buiten dat een mercedes vind ik saai rijden is maar doe het zelf soms ook wel eens stiekem maar have fun met je nieuwe ride