Opslaan Velgen
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Opslaan Velgen
Ik wil mijn zomerbanden vervangen door mijn setje winterbanden. Ik moet nu de zomerbanden op de R99 velgen opslaan en heb daar zo'n standaard voor. Nu moeten de velgen over zo'n stang geschoven worden. Kan iemand mij vertellen of het middenstuk van de velgen, het deel waar Mini op staat, (op de foto op z'n kop) verwijdert kan worden zodat ik een gat in het midden van mijn velg krijg en deze dus op de stang kan schuiven?

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Opslaan Velgen
Tuurlijk, das gewoon een naafdopje dat je eruit kunt tikken als je je velgen eraf hebt gehaald.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
van binnenuit is dat heel makkelijk los te maken.
Vergeet niet een paar stukken karton tussen elk van de velgen te doen ter bescherming.
Vergeet niet een paar stukken karton tussen elk van de velgen te doen ter bescherming.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waarom stapel je de banden niet?? (of vloek ik nu in de kerk)
Mijn winterbanden stapel ik gewoon zonder stang, bandendruk eraf en die dingen liggen de hele zomer goed (vallen echt niet om). Mijn zomer velgjes worden in de winter zo opgeslagen.... of doe ik daar echt iets doms.....
marss
Mijn winterbanden stapel ik gewoon zonder stang, bandendruk eraf en die dingen liggen de hele zomer goed (vallen echt niet om). Mijn zomer velgjes worden in de winter zo opgeslagen.... of doe ik daar echt iets doms.....
marss
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Met zo'n stang liggen ze niet op elkaar maar steunt elke velg op een eigen stopper op de stang. Wieltjes eronder en ze staan ook nooit meer in de weg.

- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Gewoon opstapelen met een stukje karton er tussen en er gebeurd niks mee. Ik zou zelfs de spanning er niet afhalen. Dan zou je vervorming in de hand kunnen werken.
Ik heb 25 jaar in de autobranche gewerkt en we hebben daar nog nooit de velgen over een stang geschoven
Niet dat het kwaad kan, maar je haalt je meer werk op de hals dan nodig is.
Ar.
Ik heb 25 jaar in de autobranche gewerkt en we hebben daar nog nooit de velgen over een stang geschoven
Niet dat het kwaad kan, maar je haalt je meer werk op de hals dan nodig is.
Ar.
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik Stapel ze ook gewoon netjes op met de lucht er nog in. Ik kan me zelfs herinneren dat er juist geadviseerd wordt de spanning zelfs te verhogen als je ze opslaat om vervorming te voorkomen. Verder kan stapelen volgens mij helemaal
geen kwaad. Bij mij steken de banden ook ietsje uit dus ik kan ze gewoon zonder schade opstapelen.
Wel maak ik ze na een wissel grondig van binnen en van buiten schoon. Flink soppen dus
Groeten
geen kwaad. Bij mij steken de banden ook ietsje uit dus ik kan ze gewoon zonder schade opstapelen.
Wel maak ik ze na een wissel grondig van binnen en van buiten schoon. Flink soppen dus

Groeten
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Dat soppen gaat wel goed komen. FF zo'n fijn velgen sopje maken en met de hogedrukspuit erover en ff in de was zetten. Yes, glimmen

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors