ik ben op zoek naar een r56 met leren stoelen maar begin een beetje te twijfelen over de lounge stoelen ik vind ze super mooi maar heb een aantal dingen gelezen over slechte kwaliteit van het leer of zal ik toch op zoek gaan naar een r56 met punch stoelen en is die kwaliteit anders ? Graag jullie mening en advies
Dat lounge leer is wel absoluut de mooiste keuze, en er zijn hier ook een aantal mensen die geen problemen ondervinden. Op zo'n forum zijn er natuurlijk meer negatieve dan positieve ervaringen te lezen. Laat ik zeggen dat ik waarschijnlijk een van de enigen ben met zulke miserie met die zetels.
Nu hebben ze er bij mij een nieuwe zitting in gestoken die duidelijk van een ander soort leder is. Het komt uiteindelijk wel in orde hoop ik.
Mocht ik opnieuw een mini kopen vandaag, dan zou ik zelf ook opnieuw voor het lounge leer gaan, maar dan eens in redwood red uitvoering.
Ik had jou ervaring idd gelezen met lounge zetels Zwarte met witte bies zijn ben niet zo wild van dat oranje(denk dat dat redwood is ) . De keus is niet veel als je een full options pepper white uit 2007 wilt i.c.m lounge zwart met witte bies (4 st in duitsland,belgie en nederland) punch zie je veel meer
Vreemd dat ze niet couranter te krijgen zijn, hier op het werk (aan de universiteit in kortrijk) rijden ook een aantal studenten met mini's, en van de 8 waar ik geregeld naast parkeer hebben er 5 lounge zeteltjes (3 rode, 1 bruine (cabrio) en 1 zwarte)
Ik zou toch uitkijken naar de lounge zeteltjes, ze zijn toch echt wel
ik heb redwood red lounge zetels en idd als je er mee je jeans ingaat zitten geeft die wel wat af hoor .... maar ja beauty before cleaning ik vind ze echt vet !!!