Sinds eind juni een nieuwe Cooper S Cabrio. Nu, na circa 12.000 km brand mijn service indicator in de toerenteller en volgens de service info was ik in 11/2009 aan een "hoofdonderzoek" toe. Nu zou dit kunnen betekenen dat ik m'n hoofd moet laten onderzoeken omdat ik een Mini gekocht heb maar dat zal het toch niet zijn
weet iemand wat dit is en waarom zoiets zo vroeg komt?
Hans
Mini CBS
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Regulier zou de eerste beurt bij 15,000 komen volgens mij.
In elk geval is de interval sterk afhankelijk van hoe er met de auto gereden wordt, zoals veel stadsverkeer of juist veel snelwegverkeer. Altijd volgas versus rustige rijders wordt ook meegenomen. Volgens mij rijdt jij wel gematigd.
Maar als de auto meet dat er bijvoorbeeld een sensor vervuild is geraakt o.i.d. wordt deze interval verkort.
Het argument van het psychologisch onderzoek waarom ik in hemelsnaam een mini kocht, laat ik maar achterwege (uit angst voor eenzame opsluiting in kliniek
) 
In elk geval is de interval sterk afhankelijk van hoe er met de auto gereden wordt, zoals veel stadsverkeer of juist veel snelwegverkeer. Altijd volgas versus rustige rijders wordt ook meegenomen. Volgens mij rijdt jij wel gematigd.
Maar als de auto meet dat er bijvoorbeeld een sensor vervuild is geraakt o.i.d. wordt deze interval verkort.
Het argument van het psychologisch onderzoek waarom ik in hemelsnaam een mini kocht, laat ik maar achterwege (uit angst voor eenzame opsluiting in kliniek

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht
We maken veel korte ritjes omdat ik de auto van de zaak verder laat staan. Dat verklaard dan waarschijnlijk ook het verbruik. We laten volgende week wel even de sleutel uitlezen. En wat die instelling betreft, als we daar dan met alle mini rijders bij elkaar zitten dan zitten we daar toch prima?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors