Nu natuurlijk spijt. Is er een mogelijkheid om bluetooth te plaatsen, volgens mijn dealer niet!
Als er geen voorbereiding voor bluetooth inzit gaat het niet lukken zegt hij.
Ik heb wel een multi functioneel stuur maar geen gps.

Juist contact gehad met de dealer en het blijkt niet te kunnen omdat ik niet de pre installatie heb voor bluetooth.Robert schreef:Bluetooth-kit heeft volgens de retrofit-beschrijving onderdeelnummer 65 41 2 152 530, maar lijkt door de omschrijving niet op een bluetooth-kit (freisprecheinrichting USB-AUDIO)
Naast dit onderdeel komen nog een aantal andere bij. Waaronder de laad-unit, die ongeveer dubbel zo duur is als de bluetooth-usb-unit....
Voor de info, zie deze PDF van Motoringfile:
http://www.motoringfile.com/wp-content/ ... 87307c.pdf
Goedemorgen,Clubhouse schreef:Van Greg de bevestiging gekregen dat het wel past.![]()
Nog effe sparen en dan bestellen.![]()
@Greg: karma!
Ik ben sterk aan het overwegen om het te doen, alleen is de prijs wat aan de hoge kant.Marc Veldkamp schreef:Goedemorgen,Clubhouse schreef:Van Greg de bevestiging gekregen dat het wel past.![]()
Ik heb exact hetzelfde probleem dus...een zeer kale radio uitvoering en ook een MF stuurwiel (Clubman 2008), via Mini Cooper Nederland begrepen dat de mogelijkheden zeer beperkt zijn, wat zeer frustrerend werkt wanneer je zo'n moderne auto rijdt...
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat jij gaat doen en of het werkt..
Ik ga alle speakers vervangen en zet er een versterker bij, voor de telefoon ga ik waarschijnlijk voor een parrot die op het stuurwiel gaat komen..
Wil jij mij laten weten of het bij jou lukt, doe ik het ook!
Groet,
Marc.
Die Gast ben ik.Anonymous schreef:Ik ben sterk aan het overwegen om het te doen, alleen is de prijs wat aan de hoge kant.Marc Veldkamp schreef:Goedemorgen,Clubhouse schreef:Van Greg de bevestiging gekregen dat het wel past.![]()
Ik heb exact hetzelfde probleem dus...een zeer kale radio uitvoering en ook een MF stuurwiel (Clubman 2008), via Mini Cooper Nederland begrepen dat de mogelijkheden zeer beperkt zijn, wat zeer frustrerend werkt wanneer je zo'n moderne auto rijdt...
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat jij gaat doen en of het werkt..
Ik ga alle speakers vervangen en zet er een versterker bij, voor de telefoon ga ik waarschijnlijk voor een parrot die op het stuurwiel gaat komen..
Wil jij mij laten weten of het bij jou lukt, doe ik het ook!
Groet,
Marc.![]()
Je moet toch rekenen tussen de €700 a €800!
Bekijk nog eens even de radio van de mk2!Henk14 schreef:Ik zit het topic te lezen, maar kun je niet beter een andere radio erin zetten, bijvoorbeeld van pioneer deh-p7100bt. Dan heb je verder geen parrot nodig. Deze radio heeft een parrot ingebouwd. Bovendien extra aansluiting voor usb en aux ingang voor je ipod bijvoorbeeld.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors