Vieze zijramen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Oftewel een database van BMW waarin alle problemen + eventuele oplossingen worden vermeld.
PUMA= Problem und Mebnahmenmanagement AftersalesWwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten.. Enne, wat is PUMA ??
Oftewel een database van BMW waarin alle problemen + eventuele oplossingen worden vermeld.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijruiten ook al aantal keer met Glassex schoongemaakt... symptoombestrijding...Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten..
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kwaaltje wat de R56 heeft meegekregen
Dit probleem was er bij de R50 / R52 / R53 ook al, heeft te maken met overtollig vet gebruik bij het raammechaniekMini Poeper schreef:Zijruiten ook al aantal keer met Glassex schoongemaakt... symptoombestrijding...Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten..

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Weet ik, zoals pagina terug al schreef hebben Henk en ik toen klemmetjes op onze MINIs gekregen en is binnenkant toen schoongemaakt. Ook nieuwe raamrubbers hoorde daarbij.werner schreef:Dit probleem was er bij de R50 / R52 / R53 ook al, heeft te maken met overtollig vet gebruik bij het raammechaniekMini Poeper schreef:Zijruiten ook al aantal keer met Glassex schoongemaakt... symptoombestrijding...Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten..![]()
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mijn dealer is Van Poelgeest in Amstelveen. Kenteken is:

Zoals het er nu dus uitziet is het verholpen, de achteras rammelt nog steeds.....
Mijn raam gaat weer schoon omhoog. Ik heb geen tijd gehad om te vragen wat er nu precies vervangen is, maar wat ik de vorige keer begreep is het een strip aan de binnenzijde van de deur.Mini Poeper schreef:Rob, kun je eventueel in pm, mij morgen de contact gegevens van jouw dealer doorgeven? Kan aftersales hier contact opnemen met aftersales daar, scheelt weer...
Hoe meer meldingen des te eerder vermelding in PUMA.
Mijn dealer is Van Poelgeest in Amstelveen. Kenteken is:

Zoals het er nu dus uitziet is het verholpen, de achteras rammelt nog steeds.....
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors