Vieze zijramen

De 2e generatie vanaf 2006
Wwaldo
4 op een rij!
4 op een rij!

01 mar 2010, 19:37

ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten.. Enne, wat is PUMA ??
MaVaEe
Koeien-teller

01 mar 2010, 19:41

Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten.. Enne, wat is PUMA ??
PUMA= Problem und Mebnahmenmanagement Aftersales
Oftewel een database van BMW waarin alle problemen + eventuele oplossingen worden vermeld. ;)
Afbeelding
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2010, 19:48

Heb er met onze cabrio (R57) ook last van. Ook beslaan de zijruiten erg snel en krijg ik ze practisch niet schoon. Is die Database ook in te zien voor een ieder of is ie geheim?
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mar 2010, 20:40

Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten..
Zijruiten ook al aantal keer met Glassex schoongemaakt... symptoombestrijding...
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 mar 2010, 20:48

Mini Poeper schreef:
Wwaldo schreef:ik ook last van vieze zijruit. kan het best een flacon glassex in de clubman zetten..
Zijruiten ook al aantal keer met Glassex schoongemaakt... symptoombestrijding...
Dit probleem was er bij de R50 / R52 / R53 ook al, heeft te maken met overtollig vet gebruik bij het raammechaniek :wink:
Kwaaltje wat de R56 heeft meegekregen :lol:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 mar 2010, 20:51

werner schreef:
Mini Poeper schreef:
Dit probleem was er bij de R50 / R52 / R53 ook al, heeft te maken met overtollig vet gebruik bij het raammechaniek :wink:
Kwaaltje wat de R56 heeft meegekregen :lol:
Weet ik, zoals pagina terug al schreef hebben Henk en ik toen klemmetjes op onze MINIs gekregen en is binnenkant toen schoongemaakt. Ook nieuwe raamrubbers hoorde daarbij.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 18:35

Mini Poeper schreef:Rob, kun je eventueel in pm, mij morgen de contact gegevens van jouw dealer doorgeven? Kan aftersales hier contact opnemen met aftersales daar, scheelt weer...

Hoe meer meldingen des te eerder vermelding in PUMA.
Mijn raam gaat weer schoon omhoog. Ik heb geen tijd gehad om te vragen wat er nu precies vervangen is, maar wat ik de vorige keer begreep is het een strip aan de binnenzijde van de deur.

Mijn dealer is Van Poelgeest in Amstelveen. Kenteken is:

Afbeelding

Zoals het er nu dus uitziet is het verholpen, de achteras rammelt nog steeds.....
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mar 2010, 19:04

ik had het ook een jaartje geleden, alles vervangen door de dealer.
nu doen ze het weer...
mikkie23
Be Mini
Be Mini

11 mar 2010, 18:18

parklaneworks schreef:Ik heb het aan de linkerkant, niet over het gehele raam, maar alleen aan de voorkant. Misschien toch ook maar eens mee naar de garage gaan.
Ik ook linkerkant en dan alleen voor in.

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”