hey heeft iemand wel eens gehad dat de boordcomputer van slag lijkt?
zo had ik afgelopen maandag dat mijn temperatuur in de auto alleen maar hoger kon, met automatische airco.. deze stond dus op LO en de lucht uit de roosters was duidelijk warm.
verder had ik dan vanochtend dat mijn richtingaanwijzer ipv drie maal, slechts één maal knippert, en ook dat de deuren weer automatisch op slot gaan, terwijl ik dit heb uitgeschakeld...
iemand?
cheers,
Boordcomputer in het warretje?
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Boordcomputer in het warretje?
to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Heb je niet je reserve sleutel gebruikt? Instellingen van temperatuur, knipperlichten, etc., etc. Worden in de sleutel opgeslagen

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
oja die heb ik er maar s ingedaan om op te laden:P
domdomdom
thanks iig!
domdomdom

thanks iig!
to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat met die airco heb ik 1 keer eerder gehad, na het opnieuw starten had ik nergens last meer van! 

- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
nja dat van die airco weet ik niet of da ook aan de sleutel ligt... lijkt me stug trouwens, want wat heeft een sleutel nou te maken met de temperatuur, die druk je toch gewoon warmer of kouder... bij mij bleef hij gewoon heet, alleen de ventilator ging gewoon harder en zachter....
rrrrrrraarrrrr
rrrrrrraarrrrr

to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
ik weet t niet, ik heb het ongeveer een uur gehad, en toen was t over... 

to do list:
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade
actieve subwoofer
betere remmen
16mm spacers
korte alta antenne
grotere scoop
korte veren
beek software
forge intercooler[/s}
veerpootbruggen voor
Turbo Upgrade

actieve subwoofer
betere remmen
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
onze climate controls zijn af en toe ook van slag.....soms een hele tijd niets aan de hand en dan soms ineens een hele lage temp. instelling. Of, zoals hierboven beschreven, warme lucht terwijl de instelling op laag staat. Het gaat eigenlijk atijd vanzelf weer weg, meestal na een korte tijd. Mss een bug in de software ofzo? 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors