hey members,
wat kost een setje remblokken voor ? heb elke keer last van piepende remblokken en soms ook nog bij uitrollen auto dus laat morgen alles los halen om ff alles te smeren enz. want volgens mij komt 1 van de blokken niet goed terug ofzo maar twijfel een beetje om gelijk nieuwe blokken te plaatsen als toch alles los is i.p.v arbeids loon te betalen en alleen alles goed schoon te maken :S remblokken kunnen nog 8000 km mee geeft de computer aan .
graag jullie advies !
Je moet je boordcomputer niet geloven hoor, bij mij heeft hij meer dan 11000 km gezegd dat ze slechts 1700km meer verder konden.
Nu zijn ze dan uiteindelijk 'versleten' en is het tijd voor nieuwe.
Ik heb er bij nnp.be besteld, daar zijn ze niet erg duur (heb minder dan 100 euro betaald voor een setje voor én achter, inclusief sensoren)
Het plaatsen laat ik bij een bevriend garagist doen, boordcomp resetten kan je manueel doen.
Piepende remblokken > kopervet achter de remblokken smeren (dus niet tussen de schijf en de remblokken).
Dit icm met OEM schijven en OEM remblokken MOET goed gaan . Ga je andere blokken monteren heb je soms het risico dat er wat gaat piepen.