let me explain...
ik hoorde geklapper onder mijn kap en ben terug gegaan naar de dealer.
Dit werd provisorisch opgelost met een tierap (of hoe je dat ook schrijft)..
Het was 1 dag weg en toen weer terug.. vreemd genoeg enkel rond de 3000 rpm.
bij mijn 20.000 km beurt heb ik dit nogmaals aangegeven en er zou naar gekeken worden.
Toen ik hem op kwam halen werd mij verteld dat ze niks konden horen en dat ik dus een keer zou moeten rijden met een monteur, maar aangezien ik een herhalings afspraak kreeg voor mijn V-snaar (die al piepte..

Prima, dus ik moest vanmorgen mijn auto afgeven voor de herhalings afspraak.
Heb de auto aan m'n pa meegegeven omdat ik wat tijd te kort had om bij een klant te komen. Hij had zelf ook nog wat te melden dus dat kwam wel goed.
Werd ik rond 2 uur opgebeld door de dealer: "We zijn nu bezig met de MINI, maar ik kan u vast vertellen dat u de auto vandaag noch morgen op kunt halen."
Dus ik vroeg waarom en wanneer dan wel.
"Nou," zei de beste man niet zo vrolijk, "de geluiden die u had aangegeven, lijken in de distributie en kachelhuis te zitten."
Dus ik gaf aan dat ik de multiriem al had horen fluiten en dat al vreemd vond.
"Ja," zei hij, "maar het zit ook in de distributie, dus die willen we gaan vervangen..."
En toen bleef het ff stil, want ik heb nog niet eerder gezien dat distributie bij 23000 km vervangen moet worden..
Geen idee wat ze dan precies gaan vervangen, maar ik ben m'n MINI tot minimaal woensdag kwijt..
Gelukkig wel een leen MINI meegekregen, maar vind het toch wat gek..
iemand hier ervaring mee? Met de diesel?