Verlaging

De 2e generatie vanaf 2006
Ellen
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Verlaging

10 jun 2010, 19:48

VEyl,

k ben gaan informeren voor mijn mini te verlagen.
Nu kwam ik uit op een v maxx schroefkit.
Iemand hiermee ervaring en mss foto's met een verlaging v v maxx?!

Neovo
Be Mini
Be Mini

10 jun 2010, 19:50

Ik zou toch wat door sparen en een Kw of Cobra schroefset monteren.
Kwaliteit betaal je wat meer voor, maar gaat stukken langer mee.

Gr
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 jun 2010, 19:58

Waar ben je gaan informeren als ik vragen mag?

Vmaxx is tamelijk populair in de U.S. omdat het gewoon spotgoedkoop is en goed laag gaat..

Maar das ook al. Voor zover ik weet, laat de kwaliteit echt wel te wensen over.

Contacteer 'coendek' voor een Cobra-schroefset. Instapmodel is goedkoop en degelijk materiaal!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

10 jun 2010, 20:13

vorige mini heb ik een v- maxx gehad en beviel uitstekend ;) duurder merk is uiteraard beter maar wil niet zeggen dat v maxx slecht is .
Skip
Mod virus alert!
Mod virus alert!

11 jun 2010, 20:52

Jij hebt toch ook een Dooper? :roll: Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2010, 11:32

Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper? :roll: Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden :wink:
Dan volstaat een setje veren van Eibach!
Heb ik ook en comfort is niet achteruit gegaan, dit in tegenstelling tot vorige MINI die ik had voorzien van Koni veren.
In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 12 jun 2010, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 jun 2010, 12:01

Mini Poeper schreef:In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje. :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Skip
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 jun 2010, 12:11

Mini Poeper schreef:
Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper? :roll: Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden :wink:[/quote
Dan volstaat een setje veren van Eibach!
Heb ik ook en comfort is niet achteruit gegaan, dit in tegenstelling tot vorige MINI die ik had voorzien van Koni veren.
In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Thanks! Zal eens gaan kijken of er nog wat koper in m'n portemonnee zit :wink:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 jun 2010, 17:58

mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje. :wink:
Uiteraard, niks is waterdicht.
Maar enkel het feit dat bepaalde dingen in NL wél toegestaan zijn en in Dld niet. Niet voor niks dat vele tuning materiaal toegestaan is mits Eintragung of ABE. Natuurlijk is dit ook geldklopperij maar onveilige materiaal wordt er wel mee geweerd.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 jun 2010, 00:42

Mini Poeper schreef:
mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje. :wink:
Uiteraard, niks is waterdicht.
Maar enkel het feit dat bepaalde dingen in NL wél toegestaan zijn en in Dld niet. Niet voor niks dat vele tuning materiaal toegestaan is mits Eintragung of ABE. Natuurlijk is dit ook geldklopperij maar onveilige materiaal wordt er wel mee geweerd.
heb je ook gelijk in.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”