k ben gaan informeren voor mijn mini te verlagen.
Nu kwam ik uit op een v maxx schroefkit.
Iemand hiermee ervaring en mss foto's met een verlaging v v maxx?!
Thanks

Dan volstaat een setje veren van Eibach!Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper?Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden
dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.Mini Poeper schreef:In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Thanks! Zal eens gaan kijken of er nog wat koper in m'n portemonnee zitMini Poeper schreef:Skip schreef:Jij hebt toch ook een Dooper?Let me know wat het uiteindelijk wordt! Wil zelf ook graag een millimeter of 3 naar beneden
[/quote
Dan volstaat een setje veren van Eibach!
Heb ik ook en comfort is niet achteruit gegaan, dit in tegenstelling tot vorige MINI die ik had voorzien van Koni veren.
In Duitsland moet auto helemaal gekeurd worden, pak papieren erbij en auto wordt getest. Zegt wel wat van kwaliteitseis.
Uiteraard, niks is waterdicht.mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.
heb je ook gelijk in.Mini Poeper schreef:Uiteraard, niks is waterdicht.mushrop schreef:dat is zeker niet heilig hoor. Een vriend van me woont al een jaar of 10 in Duitsland en heeft al veel dingen meegemaakt met de TUV-keuring. Het lijkt allemaal waterdicht, maar dat is een fabeltje.
Maar enkel het feit dat bepaalde dingen in NL wél toegestaan zijn en in Dld niet. Niet voor niks dat vele tuning materiaal toegestaan is mits Eintragung of ABE. Natuurlijk is dit ook geldklopperij maar onveilige materiaal wordt er wel mee geweerd.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors