Waar kan ik deze vacuumleiding krijgen?
- pieterjan
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
Waar kan ik deze vacuumleiding krijgen?
Tijdens 'personaliseren' van Cooper Clubman kwam ik erachter dat onderstaande leiding heel stom gelijmd was door vorige eigenaar. Het is een vacuumleiding, zo ver was ik. Het ding is afgebroken aan de voet en lekte een beetje. Auto loopt verder prima. Clubman gekocht zonder afleveringskosten en garagegarantie. Wel fabrieksgarantie, maar dit is zo simpel te vervangen dat ik het zelf wel doe en discussie voorkom en wachttijd. Weet iemand wellicht exacte naam of typenummer van deze leiding, en is zo iets online te bestellen of is het handiger om een (mini)garage te bellen? Dat groene is tape, heb ik zelf even aangebracht. Aan de slijtageplek in geluidsisolatie van motorkap is te zien dat deze leiding 'aanloopt'.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pieterjan
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
dank. Ik had net ook oem dvd van bmw gevonden. Als ik oemparts en andere sites mag geloven moet ik 400 euro neertellen voor een vacuumpomp, alleen maar om het slangetje en slangconnector op de pomp te verkrijgen. Heb nu onderdeelnummer, morgen maar eens rondbellen..
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors