Ola iedereen,
Deze week zijn mijn R105 velgen vernield door een k*tbus die in een klein straatje vaststond waardoor ik over een bijna 20cm (wtf?? hoe hoog maken ze die dingen) borduur moest gaan. Resultaat, vooraan een serieuze kap in de velg, en achteraan geschaafd. Weet iemand hoe je dit een beetje wegwerkt? Ik wil niet bepaald mijn velgen herstellen, maar hoe zou ik de grijze onderlaag wegwerken? Spuiten?
Alle oplossingen zijn welkom
Velgen beschadigd :(
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Spuiten is inderdaad de goedkoopste netste oplossing ... In Zeeland (Noord-Brabant, NL) zit een goede en niet te duur, is wel 1 1/2 uur rijden van je vandaan.
Maar ... Hoe erg is de schade Thomas? Je hebt zwarte, mat of glimmend?, velgen dus je zou het wat weg kunnen tippen met een zwart lakkwastje.
Maar ... Hoe erg is de schade Thomas? Je hebt zwarte, mat of glimmend?, velgen dus je zou het wat weg kunnen tippen met een zwart lakkwastje.
- thomas.beckers
- Enthousiast
Bericht
Ja de schade is redelijk erg, je ziet goed dat ie door 3 lagen heen gaat, ik ben vandaag geweest naar de garage en nu bleek dat de velg nog krom staat ook dus ik denk dat ik gewoon een nieuwe velg ga bestellen..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
velg richten opnieuw poedercoaten. Voor coaten en stoeprandschade repareren betaal ik 75 ex. per velg.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Tristan
- Mod virus alert!
Bericht
Had ik ook en was het was mijn eerste velgschade!Iris van Goozen schreef:Hallo!!
Van de winter ben ik ook doorgeslipt op een stoep op, en heb ik ook mijn velgen op laten knappen! Ze zijn daardoor wel super mooi geworden! Ik heb dit bij een bedrijf in nieuwkoop laten doen die heel goed aangeschreven staat. Ik weet niet waar je vandaan komt?

- thomas.beckers
- Enthousiast
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors