Uitlaat Cooper D
- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Hmm okay,
Tja,... dan moet je het toch zelf klussen
Klinkt als een 'glasvezel versterkt polyester klusje'...
Ik had trouwens de (blijkbaar verkeerde) indruk dat je uit drie verschillende diffusors kon kiezen voor de JCW bumpert... één met duall exhaust in het midden, één met een enkele rechts en één met een enkele links en rechts...
Maar goed...zelf klussen is ook wel spannend toch?
Bij de stealer een extra onderstuk kopen en die aanpassen.
Tja,... dan moet je het toch zelf klussen

Ik had trouwens de (blijkbaar verkeerde) indruk dat je uit drie verschillende diffusors kon kiezen voor de JCW bumpert... één met duall exhaust in het midden, één met een enkele rechts en één met een enkele links en rechts...
Maar goed...zelf klussen is ook wel spannend toch?

- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
spannend wel ja, maar ik ben niet echt thuis in dat glasvezel gedoe, bumperke steken, remmen vervangen geen probleem, maar bumper in polyester maken. als ik zou weten hoe ik dat rechtergat gespiegeld zou krijgen, zou ik me er wel eens aan wagen.
maar zal het bij een cooper s uitlaat houden denk ik. als ik tenminste zo'n diffusor stuk vind in occasie, maar dat gaat ook niet echt vooruit.
maar zal het bij een cooper s uitlaat houden denk ik. als ik tenminste zo'n diffusor stuk vind in occasie, maar dat gaat ook niet echt vooruit.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ziet er wel heel gaaf ui zo 
En volgens mij als je een beetje netjes zaagt is het prima te realiseren met een Cooper bumper... gewoon rustig de tijd nemen...
gewoon het gat rechts goed opmeten, en overtekenen op links...
wel een gaaf project

En volgens mij als je een beetje netjes zaagt is het prima te realiseren met een Cooper bumper... gewoon rustig de tijd nemen...

gewoon het gat rechts goed opmeten, en overtekenen op links...
wel een gaaf project

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja oke dat is wel zo... maar aan die afwerking zie je niet veel hoor, heb hetzelfde geintje namelijk uitgehaald op de auto van me pa... en dat afwerk randje zie ik alleen als ik er op me knietjes bij zit om de boel schoon te maken... 
Maar succes!! zou wel mega vet zijn als het lukt

Maar succes!! zou wel mega vet zijn als het lukt

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors