Clubman bumper vraagje
- Blont-007
- NMC Legend
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Over welk onderdeel heb je het ...
nummertje 9? art.nr 51112756496 Dat gaat volgens mij niet passen op een S bumper ...
Plaatje van de Clubman D (neem aan dat je die diesel bedoelt
)

Dit is de S met art. nr. 51112756497

Op tekening zijn ze op het oog in ieder geval verschillend .. miniem dat wel ...

Plaatje van de Clubman D (neem aan dat je die diesel bedoelt

Dit is de S met art. nr. 51112756497

Op tekening zijn ze op het oog in ieder geval verschillend .. miniem dat wel ...
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Hmmm.... Als ik de plaatjes op de ETK zie, dan zitten er bevestigingsgaten aan de onderzijde bij de D-uitvoering een beetje van elkaar versprongen, en die van de S-uitvoering recht tegenover elkaar.
Maar de plaatjes van de ETk kloppen niet altijd voor de 100%... Dus toch effe op de knietjes dan maar, en effe onder de bumper gluren. En dan die schroeven en pluggen ter hoogte van het wiel effe checken.
En dan kan het natuurlijk nog zo zijn dat de clips bij het geverfde gedeelte nog anders zijn, maar dat zie ik op de tekeningen niet terug.
Wellicht is er iemand die al eens zo'n deel heeft overgezet??
Maar de plaatjes van de ETk kloppen niet altijd voor de 100%... Dus toch effe op de knietjes dan maar, en effe onder de bumper gluren. En dan die schroeven en pluggen ter hoogte van het wiel effe checken.
En dan kan het natuurlijk nog zo zijn dat de clips bij het geverfde gedeelte nog anders zijn, maar dat zie ik op de tekeningen niet terug.
Wellicht is er iemand die al eens zo'n deel heeft overgezet??
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors