Tsja .... prrfffff hahahahaha .. sorry, ik vind het komisch
5 minuten geleden was het namelijk niet zo ... hihihi
Veel plezier met je Subaru en je pantoffel, wat een coole bak is trouwens
Je hebt duidelijk pech gehad met je Mini's. Ik snap je frustratie maar deel niet je mening. We hebben twee Mini's die dagelijks km-ers vreten zonder problemen.
MINI is toch niet helemaal vlekkeloos moet ook gezegd worden.
Hoeveel motorsteunen, deurvangers, tractorgeluiden, piepjes, kraakjes, versnellingsbakken e.d. zijn er wel niet door dealers vervangen danwel opgelost.
Maar ja he, het blijft een MINI, je accepteert het, rijd ermee door, doet je ding. Is een soort life-style.
Ik heb nu ook een One (O-NEEE) Clubman.
De achterruit verwarming doet het na een jaar ( Ja meneer, daar zit de antenne en geen verwarming) Oplossing: Ruit vervangen.
Start stop sytsteen: Als ik de auto weer tot leven wek door de koppeling in te trappen, gaat de radio even uit en de koplampen knipperen. (Meneer, neem de MINI is mee de snelweg op, u rijd te weinig kilometers.) Ja is goed ik vraag mijn baas of ik in Amsterdam mag gaan wonen en dan iedere dag op en neer naar Delft mag rijden, oke?
In mijn dashboard rolt ook steeds "iets" van links naar rechts bij een scherpe bocht. Ik ook wel leuk. Eindelijk weer een goede bocht gemaakt.
Het is niet altijd alles, maar ik rijd MINI. En daar ben ik TROTS op joh!! "Joo hee, heb jij een MINI-station?? COOL!!
En dan glim ik weer.
Sorry moest ik even kwijt.
Laatst gewijzigd door mini7benno op 09 nov 2010, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap werkelijk niet waarom je een MINI hebt gekocht, wat wel 2 , je interesses liggen bij oude autoos en schepen, nu wat let je om gewoon altijd een oude jappanner te rijden?? bedankt voor je geweldige steun en bijdrage die in je topic hebt gebracht.
Zo leren we weer van elkaar. het gaat u goed
pfff wat een gezemel over een kl.te sabubra ehh subabaro, ach laat maar.