Ik was van plan om bij de Mini van mijn moeder de Interieurlijsten van haar mini te vervangen. Nu zijn dat hele saaie standaard lijsten, die volgens mij ook in de minialist zitten. Zijn deze lijsten te vervangen? En (hoe) gemaKkelijk gaat dat? Het is een Clubmannetje.
Een snelle zoek actie heeft niet geholpen. Alvast bedankt!
Vervangen Interieurlijsten
- TomTom
- Bijna verslaafd
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Vervangen Interieurlijsten
Welke lijsten bedoel je precies? De panelen in het dashboard?TomTom schreef:Ik was van plan om bij de Mini van mijn moeder de Interieurlijsten van haar mini te vervangen. Nu zijn dat hele saaie standaard lijsten, die volgens mij ook in de minialist zitten. Zijn deze lijsten te vervangen? En (hoe) gemaKkelijk gaat dat? Het is een Clubmannetje.
Een snelle zoek actie heeft niet geholpen. Alvast bedankt!

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok dus je bedoelt dan die bogen. En die lopen ook een klein stukje door in de achterpanelen. Als je de standaard zwarte bogen hebt zit er niets anders op dan hele nieuwe panelen te vervangen en lijkt me dus niet rendabel. Als je andere bogen hebt is het misschien nog mogelijk om wat te gaan dremelen maar dat zou ik zelf zomaar niet gaan doen. 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ik dacht dat hij de lijsten bedoelde die bovenop de sideskirts zitten?
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik was niet helemaal duidelijk. Maar het betreft de interieurlijsten op de deurpanelen zoals Ries ze beschrijft. Jammer dat je deze in zijn totaliteit moet vervangen. Nee dat is niet echt een optie. In iedergeval bedankt voor de info!
Op zoek naar iets waar ik de mini meer kan verfraaien....
Op zoek naar iets waar ik de mini meer kan verfraaien....
The Member Formely Known As KSTJA0

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors