Heeft iemand een idee hoeveel contactpersonen in de carkit overgezet kunnen worden? Is dit beperkt?
Ik heb nl. altijd mijn telefoonboek van mijn gsm in de auto zichtbaar gehad maar nadat ik mijn gsm gesynct heb met mijn outlook pikt hij dit niet, ik zie de nieuwe contact personen niet. Heb al de gsm verwijdert uit de auto en opnieuw aangemeld maar dan ziet hij helemaal geen contact personen meer.
Twan
Bluetooth carkit max contactpersonen?
- Mini me Clubman
- Nieuw Lid
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
vreemd... 
Als ik via de parrot in me contactpersonen blader, krijg ik gewoon alles te zien... gaat bij mij wel gewoon via me telefoon, heb nooit wat in moeten voeren in de carkit.... (parrot CK-3100)

Als ik via de parrot in me contactpersonen blader, krijg ik gewoon alles te zien... gaat bij mij wel gewoon via me telefoon, heb nooit wat in moeten voeren in de carkit.... (parrot CK-3100)
- Mini me Clubman
- Nieuw Lid
Bericht
Ja dat doet de orginele carkit ook...... alleen nu heb ik veel meer contacten in mijn telefoon staan dan voorheen... Voorheen was dit 384 stuks, dat ging goed, nu zijn daar een heel aantal bijgekomen en nu werkt het niet meer....
My other mini is a real one
- Mini me Clubman
- Nieuw Lid
Bericht
Niemand een idee?
Van de week had ik het probleem dat ik via de auto in mijn telefoon een contact zocht, toen ik ging bellen kwam er een verbinding van ong. 1 sec en toen meteen terug naar de radio. Via telefoon iemand bellen ging wel en ook nog via de carkit. Maar het kiezen ging niet via carkit.
Vreemd
Van de week had ik het probleem dat ik via de auto in mijn telefoon een contact zocht, toen ik ging bellen kwam er een verbinding van ong. 1 sec en toen meteen terug naar de radio. Via telefoon iemand bellen ging wel en ook nog via de carkit. Maar het kiezen ging niet via carkit.
Vreemd
My other mini is a real one
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors