Ik heb een (Beek) getunede Mini Cooper S (R56) en ik tank gewoon Ron95. Autootje loopt prima en bloedjesnel. Niet inhouden of wat dan ook.
Dus dat inhouden en ploffen zal wel met wat anders te maken hebben.
Sorry dat ik niet verder van dienst kan zijn.
Inhouden Cooper S Clubman
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roerdalen
Bericht
Tank met mijn R55 ook gewoon Ron 95, nergens last van.
Auto is niet getuned, alleen een ander semi open luchtfilter en een BOV.
Die klappen/ploffen in de uitlaat heb ik ook al 3 jaar en vind ik wel lekker fris klinken
Het inhouden is wel vreemd en zou ik inderdaad even naar laten kijken, ben benieuwd wat er uit komt.
Succes en fijne vakantie.
Auto is niet getuned, alleen een ander semi open luchtfilter en een BOV.
Die klappen/ploffen in de uitlaat heb ik ook al 3 jaar en vind ik wel lekker fris klinken

Het inhouden is wel vreemd en zou ik inderdaad even naar laten kijken, ben benieuwd wat er uit komt.
Succes en fijne vakantie.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
het kan zijn dat een bougiekabel niet helemaal lekker is en dus niet goed vonkt..
Euro98 heeft een iets hoger octaan gehalte maar veel lager cetaan dan E95..
Dus miss dat E98 de probleem maskeert doordat deze beter verbrand.. en E95 het probleem net bloodlegt..
Wij hadden ooit een auto en die had ook probleem met bougiekabels.. maar alleen als die koud is! liep niet goed stationair enzo.. en volgas was ook geen goed plan.. rond de 4000rpm geen problemen..
Maar! nu komt het!
In frankrijk E98 getankt en probleem was (bijna helemaal) weg! alleen volgas was geen goed plan..
Dus (laat) de kabels ff checken.. en anders.. tsja.. dan weer verder zoeken
Dat denk ik ook nu..speedy schreef:denk dat het probleem niets met de benzine heeft te maken.
Ben benieuwd wat het is want kan van alles zijn denk ik.
het kan zijn dat een bougiekabel niet helemaal lekker is en dus niet goed vonkt..
Euro98 heeft een iets hoger octaan gehalte maar veel lager cetaan dan E95..
Dus miss dat E98 de probleem maskeert doordat deze beter verbrand.. en E95 het probleem net bloodlegt..
Wij hadden ooit een auto en die had ook probleem met bougiekabels.. maar alleen als die koud is! liep niet goed stationair enzo.. en volgas was ook geen goed plan.. rond de 4000rpm geen problemen..
Maar! nu komt het!
In frankrijk E98 getankt en probleem was (bijna helemaal) weg! alleen volgas was geen goed plan..
Dus (laat) de kabels ff checken.. en anders.. tsja.. dan weer verder zoeken

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors