o help
vandaag moesten wij ons minitje de stoep opgooien voor een bende suicidale wielertouristen die dachten dat de openbare weg een privé koersparkoer is..
met als gevolg dikke wielschade en ons bakje is pas vier weken oud!!!!
iemand een idee of dit kan herstelt worden of zal het een nieuwe velg worden??
zie hier de foto
mini velg
Pas vier weken oud (kapotte velg?)
- Rayyyy
- 4 op een rij!
Bericht
Ik voel me je mee
ze kunnen je velg overspuiten bij de dealer, kost volgens mij wel 125 euro. Ik heb ook schade aan mn velg.
Aan de andere kant: velgschade heb je heel gauw, dus wie weet heb je het een week na reparatie weer. Maarja dat kan altijd natuurlijk
ze kunnen je velg overspuiten bij de dealer, kost volgens mij wel 125 euro. Ik heb ook schade aan mn velg.
Aan de andere kant: velgschade heb je heel gauw, dus wie weet heb je het een week na reparatie weer. Maarja dat kan altijd natuurlijk
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.develgendokter.nl
toch niet per ongeluk tussen de Ronde van Vlaanderen terechtgekomen?
Sterkte ermee!!!
een artikel over de velgendokter
toch niet per ongeluk tussen de Ronde van Vlaanderen terechtgekomen?
Sterkte ermee!!!
een artikel over de velgendokter
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- longbeach
- One wheel wonder
Bericht
jaja arjan, al dat stomme ronde van vlaanderen gedoe gaat door aan mijn voordeur zucht...
een godganse week kijken wij extra uit de doppen voor al dat wielergeweld dat zeker een dag of vijf nonstop doorgaat.
een geluk dat wij niet harder reden dan 30
een godganse week kijken wij extra uit de doppen voor al dat wielergeweld dat zeker een dag of vijf nonstop doorgaat.
een geluk dat wij niet harder reden dan 30
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
-The MINI is simply too beautiful to be true-
Is altijd balen zoiets.
Vooral als je je trots pas hebt. Succes met herstel.
Vooral als je je trots pas hebt. Succes met herstel.
-The MINI is simply too beautiful to be true-
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Jee das weer lekker zeg, stom gedoe ook altijd. Is er geen wielervereniging waar je navraag kunt doen
wie dat waren? Mss dat je de schade zo nog kunt verhalen.
Ik had laatst ook zo'n geintje. Wilde de straat uitrijden staat er daar zo'n grote glazenwassers kar die daar
moest zemen. Oké die moeten ook werken, dus Blondie had geduld. Achter mij sluit een vent aan wij netjes wachten tot het karretje gedraaid is. Dat duurde wel eventjes dus het geduld van de inmiddels achter mij aangesloten kerel begint ineens tegen me te toeteren dat ik maar over de stoep moet gaan, ja duh die stoeprand
was een halve meter hoog. Dus ikke me auto uit, zeg tegen die kerel, je denkt toch zeker niet dat ik met
deze velgen over de stoep ga, rijden, dat jij dat met de jouwe doet moet je zelf weten. Daaag meneer.
Zo was gelijk over mijn maandagmorgen humeur heen. En hij netjes plaats gemaakt zodat BlonT er
mooi langs kon. Sukkel in je Kango.
wie dat waren? Mss dat je de schade zo nog kunt verhalen.
Ik had laatst ook zo'n geintje. Wilde de straat uitrijden staat er daar zo'n grote glazenwassers kar die daar
moest zemen. Oké die moeten ook werken, dus Blondie had geduld. Achter mij sluit een vent aan wij netjes wachten tot het karretje gedraaid is. Dat duurde wel eventjes dus het geduld van de inmiddels achter mij aangesloten kerel begint ineens tegen me te toeteren dat ik maar over de stoep moet gaan, ja duh die stoeprand
was een halve meter hoog. Dus ikke me auto uit, zeg tegen die kerel, je denkt toch zeker niet dat ik met
deze velgen over de stoep ga, rijden, dat jij dat met de jouwe doet moet je zelf weten. Daaag meneer.
Zo was gelijk over mijn maandagmorgen humeur heen. En hij netjes plaats gemaakt zodat BlonT er
mooi langs kon. Sukkel in je Kango.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit is wel netjes te repareren volgens mij.
Als je echt hard de stoep op hebt moeten gaan is eigenlijk belangrijker om te weten of de band onder het rubber niet beschadigd is. theoretisch kan de band bij hogere snelheden uit elkaar klappen als de versterkingslaag onder het rubber beschadigd is.
Als je echt hard de stoep op hebt moeten gaan is eigenlijk belangrijker om te weten of de band onder het rubber niet beschadigd is. theoretisch kan de band bij hogere snelheden uit elkaar klappen als de versterkingslaag onder het rubber beschadigd is.
- emillio
- Be Mini
Bericht
He vervelende zaak....kan me de dag nog herinneren dat ik de eerste kras op mijn velg reed
Kun je laten repareren...maar vind de schade niet zo heel erg schokkend als ik de foto zo zie....
Ben bang dat je nog wel meer krasjes gaat rijden....ik ben altijd super voorzichtig, spiegeltje naar beneden bij inparkeren...maar helaas eens in de zoveel maanden rijd ik er ook wel een krasje in
Kun je laten repareren...maar vind de schade niet zo heel erg schokkend als ik de foto zo zie....
Ben bang dat je nog wel meer krasjes gaat rijden....ik ben altijd super voorzichtig, spiegeltje naar beneden bij inparkeren...maar helaas eens in de zoveel maanden rijd ik er ook wel een krasje in
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors