Heb zelf bimmercode en bimmerlink
Lees ook over Carly
Kun je daar meer mee of is het het zelfde
Bimmerlink
- HaDries
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Re: Bimmerlink
In het verleden kon ik meer met Bimmercode dan met Carly, hoe het nu is weet ik niet.
Gebruik naast Bimmercode en Bimmerlink nog Carista (deze vind ik fijner werken dan Carly)
Gebruik naast Bimmercode en Bimmerlink nog Carista (deze vind ik fijner werken dan Carly)
vaak buj te bange
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Carly heeft een abonnement, dus daar ben je jaarlijks een financiële bijdrage aan verschuldigd als je het wilt blijven gebruiken.
Bimmercode en Bimmerlink is eenmalige aanschaf van dongle en de beide app's. En vaak kun je de dongle die je voor Bimmercode/-link gebruikt ook nog inzetten voor andere app's.
Bimmercode en Bimmerlink is eenmalige aanschaf van dongle en de beide app's. En vaak kun je de dongle die je voor Bimmercode/-link gebruikt ook nog inzetten voor andere app's.
- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ik heb net zowel Bimmerlink, Bimmercode, Carista en Carly. Ik heb ook diverse scanners, die van Carly, vLinker bluetooth (gebruik icm Bimmerlink en Bimmercode) en vGate Wifi scanner die ik in het verleden met Carista gebruikte. Ik vind de Carly en Carista app beide prima als was de Carista app wat gebruikers vriendelijker maar heeft voor mij een nieuwe scanner nodig dus weet niet hoe het nu werkt.
Bimmerlink werkt perfect met de vLinker en heb de scanner ook een update (firmware) kunnen geven waardoor hij in mijn R60 samenwerkt met mijn Apple Carplay welke ik heb in laten bouwen in mijn R60 CM. Op de site kun je zien wat Carly kan cq anders iemand die Carly heeft een keer laten zien. Wat Robert zegt betaal je jaarlijks een abonnement afhankelijk van welk pakket je neemt, basis of premium.
Milco
Bimmerlink werkt perfect met de vLinker en heb de scanner ook een update (firmware) kunnen geven waardoor hij in mijn R60 samenwerkt met mijn Apple Carplay welke ik heb in laten bouwen in mijn R60 CM. Op de site kun je zien wat Carly kan cq anders iemand die Carly heeft een keer laten zien. Wat Robert zegt betaal je jaarlijks een abonnement afhankelijk van welk pakket je neemt, basis of premium.
Milco
- Biged1971
- Leerling Mini lid
Bericht
He milco ik heb ook android auto in mijn r55 zitten, maar hoe krijg jij bimmerlink erin?
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors