Beste forumleden
Op de daklijsten van mijn clubman R55 zag ik diverse roestplekjes (ik ga er vanuit dat het komt door roest onder de lijsten). Dit schijnt vaker voor te komen. Ik heb gezocht in het forum maar hier niets over kunnen vinden. Heeft een van julllie dit ook aan de hand gehad en hoe is dit op te lossen. Dergelijke sierlijsten zijn natuurlijk te vervangen maar niet echt goedkoop, zeker niet als je ze alle 4 dient te vervangen.
Zie foto en tekening (onderdeel 11 op de tekening).
Hoor graag van jullie.
Groet
Rudy
roest op/onder sierdaklijst mini r55
- Schroefie
- NMC Staff

- Contacteer:

Bericht
Re: roest op/onder sierdaklijst mini r55
Ik had precies hetzelfde bij mijn R56, op dezelfde plek als bij jouw R55. Mijn R56 was van nov 2006 en nu 20 jaar later is mijn R56 in gebruik als leen auto bij Schols Auto's en die roest is nooit erger geworden en er ook nooit doorgekomen.
Ik heb me er nooit aan gestoord en wat je zegt kost nieuw aardig wat geld en als het niet erger wordt vanaf blijven en lekker laten zitten.
Gr. Milco
Ik heb me er nooit aan gestoord en wat je zegt kost nieuw aardig wat geld en als het niet erger wordt vanaf blijven en lekker laten zitten.
Gr. Milco
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors